Základné vlastnosti DirectX 11 |
V dňoch 22. až 23. júla sa v Seattle uskutoční herná konferencia Microsoftu s názvom Gamefest 2008 (predtým Meltdown). Okrem iných vecí na nej budú prezentované aj základné vlastnosti nového rozhrania DirectX 11.
Na čo sa teda vývojári a grafici môžu tešiť? Veľa sa toho ešte nevie, ale základnými prvkami DX11 by mali byť teselácia (prevod polygónov na nepravidelnú trojuholníkovú sieť), displacement mapovanie (určovanie členitosti povrchu 2D textúre) a ďalšie funkcie. Veľkým lákadlom je aj podpora Shader Model vo verzii 5.0. Naopak sklamaním je absolútne mlčanie ohľadom raytracingu, takže aj v tejto (vlastne ďalšej) generácii hier si budeme musieť vystačiť s klasickou metódou rasterizácie.
DirectX 11 by sa mali predstaviť ako súčasť Windows 7, ktoré sú termínované na rok 2010.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- RECENZIA: Where Winds Meet 39
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 22
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69 zobraziť viac článkov >













