Základné vlastnosti DirectX 11 |
V dňoch 22. až 23. júla sa v Seattle uskutoční herná konferencia Microsoftu s názvom Gamefest 2008 (predtým Meltdown). Okrem iných vecí na nej budú prezentované aj základné vlastnosti nového rozhrania DirectX 11.
Na čo sa teda vývojári a grafici môžu tešiť? Veľa sa toho ešte nevie, ale základnými prvkami DX11 by mali byť teselácia (prevod polygónov na nepravidelnú trojuholníkovú sieť), displacement mapovanie (určovanie členitosti povrchu 2D textúre) a ďalšie funkcie. Veľkým lákadlom je aj podpora Shader Model vo verzii 5.0. Naopak sklamaním je absolútne mlčanie ohľadom raytracingu, takže aj v tejto (vlastne ďalšej) generácii hier si budeme musieť vystačiť s klasickou metódou rasterizácie.
DirectX 11 by sa mali predstaviť ako súčasť Windows 7, ktoré sú termínované na rok 2010.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 198
- Aké známe postavy sa objavili v Mafia The Old Country? 28
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Nové Mega zľavy spustené 23
- Xiaomi predstavilo Redmi 15 5G so 7000mAh batériou 27
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 87
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 29
- Battlefield 6 a Battelfield 2042 - porovnanie deštrukcie 63
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 35
- AMD potvrdilo, že vyvíja pre Microsoft čipy, ktoré budú poháňať budúce konzoly Xbo 41 zobraziť viac článkov >