PRIHLÁS

Šokujúco realistický Heavy Rain

pridal spacejunker 7.8.2008 o 13:04 pod hry
HRY > NOVINKY >

Meno Davida Cagea sa neskloňuje pri vymenúvaní vývojárskych kapacít, patrí však do malej skupiny rebelov, ktorých tvorba nepozná hranice vymedzené mainstreamom. Robia jednoducho hry inak, ale pritom s každou dokážu šokovať a žiadna z nich nie béčko, práve naopak. David Cage si zvolil herné médium na rozprávanie príbehov a s každým ďalším projektom je bližšie k zrealizovaniu dokonalej syntézy medzi hrou a filmom.

Čo chýbalo jeho zatiaľ poslednej hre Fahrenheit bol next-gen kabát, tenká čiara medzi pasívnym sledovaním deja a aktívnym ovplyvňovaním udalostí bola takmer zmazaná. V Heavy Rain by už nič také nemalo existovať. Technika ohýbania príbehov sa stala základným kameňom pre rozvoj systému rozprávania. Ťažisko leží niekde medzi interaktívnym filmom a aktívnym rozhodovaním, akým smerom sa dej bude uberať. Žiadne striedanie akčných pasáží s cut-scénami posúvajúc príbeh vpred a tak dokola.

Túto v hrách bežne adoptovanú schému prirovnal nedávno Cage k porno filmom. Najskôr predstavenie postáv, potom akcia. V podstate Heavy Rain by mala byť jednou veľkou hrateľnou cut-scénou, počas ktorej ste neustále v akcii a sledujete s napätím osudy postáv. Heavy Rain bude o obyčajných ľudoch, ktorí sa ocitnú vo výnimočných situáciách. Na záchranu sveta či princeznej rovno zabudnite. Príbeh bude osobnejší a bude sa točiť okolo 4 hlavných postavách a ich motívov. Morálne rozhodnutia budú neustále kladené pod nohy hráčov a vy si budete musieť zodpovedať otázku: čo je dobré a čo zlé? Ide o uhol pohľadu ako vo Fahrenheit, kde ste mohli v parku zachrániť topiaceho sa chlapca a riskovať, že vás polícia identifikuje ako hľadaného vraha, alebo sa otočiť chrbtom a nechať ho zomrieť pod ľadom.

V rozhodovaním súvisí aj niekoľko ciest, ako sa z problémov vyvliecť so zdravou kožou. Svet v Heavy Rain má byť veľký, no nie zbytočné rozľahlý. Kulisy, kde sa bude príbeh odohrávať, majú tvoriť zaľudnené priestory ako nákupné centrum, rušná diaľnica či metro a práve z týchto prostredí bude ťažiť aj gameplay.

David Cage hovorí, že z vizuálu budú všetci prekvapení, čo potvrdzuje aktuálna dávka obrázkov v galérii, ale aj staršie casting video. Zámer Quantic Dream je viac ako jasný, pri fotorealistickej grafike rozpovedať napínavý príbeh, ktorý zanechá hlboké stopy, podobne ako to už spravil Fahrenheit.

Heavy Rain je jedným z posledných 3rd party blockbusterov exkluzívnych pre PS3. Viac o hre prinesieme počas Game Convention, kde bude predvedená za zatvorenými dverami.





Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain Šokujúco realistický Heavy Rain
Šokujúco realistický Heavy Rain  Šokujúco realistický Heavy Rain  Šokujúco realistický Heavy Rain
Šokujúco realistický Heavy Rain  Šokujúco realistický Heavy Rain
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati




PS3
PC
PS4

Vývoj: SCEE / Quantic Dream
Štýl: Adventúra
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 24. február 2010
 24.6. 2019 (PC)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #122


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Prosba o pomoc so streamom (0)
Ahojte kolegovia gamery. mal by som taku malu p...
| Slúchadlá alebo reproduktory ? (1)
Som typ človeka, ktorý vôbec nikdy nepoužíval slúc...
| Vaše najdivnejšie príbehy (1)
Čaute Sectoráci. Zažili ste v živote nejáke strašn...
| F1 2019 ps4 . liga (0)
Ahojte Zhanam ludi na F1 2019 ps4,ktory by si ra...
| C&c red alert 2 yuris revenge (1)
Nejaky navod ako zahrat C&C Red Alert 2 Yuris Reve...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk