Crackdown úspešná akčná adventúra z roku 2007 má stále čo ukazovať. Síce vzhľadom na svoj vek nemá všetky moderné efektíky, ale ako nové video od Digital Foundry ukazuje, že hra v noci ponúka neuveriteľných 3000 svetiel, z ktorých každé má dynamický, realtimeový efekt na okolité prostredie. Dokonca engine vypočítava aj svetlá mimo záberu kamery, čo napríklad Killzone 2 alebo CryEngine 3 neponúkajú. K tomu engine zvláda plné dynamické mesto, engine veľmi pekne prechádza medzi dňom a nocou, nechýbajú efekty oblakov, či už pri ich prechádzaní cez slnko-mesiac, alebo aj ich hustota ovplyvňuje nasvietenie.
Podľa benchmarkov ide hra v bežných situáciách stabilne na 30 fps, jedine gigantické reťazové explózie sťahujú framerate nižšie. Najväčším zázrakom je, že to celé dokázali autori spraviť na starom Renderware engine. Hru totiž začali robiť v roku 2003 ešte na prvý xbox a postupne optimalizovali jednotlivé jej časti na čo najmenšiu záťaž, aby sa im to po prejdení na Xbox360 vyplatilo.
Autori Crackdownu teraz pracujú na MMO akcii All Points Bulletin, plus hovorí sa aj o Crackdowne 2. Uvidíme čo z toho na E3 ohlásia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 132
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 17
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 114 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Real Time Worlds Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|