Crackdown úspešná akčná adventúra z roku 2007 má stále čo ukazovať. Síce vzhľadom na svoj vek nemá všetky moderné efektíky, ale ako nové video od Digital Foundry ukazuje, že hra v noci ponúka neuveriteľných 3000 svetiel, z ktorých každé má dynamický, realtimeový efekt na okolité prostredie. Dokonca engine vypočítava aj svetlá mimo záberu kamery, čo napríklad Killzone 2 alebo CryEngine 3 neponúkajú. K tomu engine zvláda plné dynamické mesto, engine veľmi pekne prechádza medzi dňom a nocou, nechýbajú efekty oblakov, či už pri ich prechádzaní cez slnko-mesiac, alebo aj ich hustota ovplyvňuje nasvietenie.
Podľa benchmarkov ide hra v bežných situáciách stabilne na 30 fps, jedine gigantické reťazové explózie sťahujú framerate nižšie. Najväčším zázrakom je, že to celé dokázali autori spraviť na starom Renderware engine. Hru totiž začali robiť v roku 2003 ešte na prvý xbox a postupne optimalizovali jednotlivé jej časti na čo najmenšiu záťaž, aby sa im to po prejdení na Xbox360 vyplatilo.
Autori Crackdownu teraz pracujú na MMO akcii All Points Bulletin, plus hovorí sa aj o Crackdowne 2. Uvidíme čo z toho na E3 ohlásia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 125
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 45
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 49
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 58
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 47
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20 zobraziť viac článkov >
|
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Real Time Worlds Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














