Crackdown úspešná akčná adventúra z roku 2007 má stále čo ukazovať. Síce vzhľadom na svoj vek nemá všetky moderné efektíky, ale ako nové video od Digital Foundry ukazuje, že hra v noci ponúka neuveriteľných 3000 svetiel, z ktorých každé má dynamický, realtimeový efekt na okolité prostredie. Dokonca engine vypočítava aj svetlá mimo záberu kamery, čo napríklad Killzone 2 alebo CryEngine 3 neponúkajú. K tomu engine zvláda plné dynamické mesto, engine veľmi pekne prechádza medzi dňom a nocou, nechýbajú efekty oblakov, či už pri ich prechádzaní cez slnko-mesiac, alebo aj ich hustota ovplyvňuje nasvietenie.
Podľa benchmarkov ide hra v bežných situáciách stabilne na 30 fps, jedine gigantické reťazové explózie sťahujú framerate nižšie. Najväčším zázrakom je, že to celé dokázali autori spraviť na starom Renderware engine. Hru totiž začali robiť v roku 2003 ešte na prvý xbox a postupne optimalizovali jednotlivé jej časti na čo najmenšiu záťaž, aby sa im to po prejdení na Xbox360 vyplatilo.
Autori Crackdownu teraz pracujú na MMO akcii All Points Bulletin, plus hovorí sa aj o Crackdowne 2. Uvidíme čo z toho na E3 ohlásia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >
|
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Real Time Worlds Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















