Forza 3 prezentuje multiplayer |
Forza 3 pokračuje v svojej neutíchajúcej prezentačnej kampani a tentoraz nám autori približujú detaily multiplayeru a približujú aj nastavenia asistentov.
Forza 3 pokračuje v svojej neutíchajúcej prezentačnej kampani a tentoraz nám autori približujú detaily multiplayeru a približujú aj nastavenia asistentov.
Hra pokračuje vo vylepšovaní v každom smere, ako tunovanie motorov, reálna fyzika, realistické poškodenie, ale autori nechcú zamerať hru len na náročných hardcore šoférov, dúfajú, že prinesú niečo každému a aj arkádovým casual hráčom. Nebudú to riešiť kompromismi, ale množstvami nastavení, kde si každý vytvorí vlastný zážitok. Casual hráči si môžu zapnúť napríklad aj automatické brzdenie, automatické vytunovanie auta.
A tento zážitok prenesú aj do multiplayeru. Dokázali vybalancovať zážitok pre hardcore a aj casual hráčov v rovnakom prostredí. Tu bude fugnovať race rules editor, v ktorom bude preddefinovaných niekoľko herných módov a ďalšie si budú môcť hráči vytvoriť sami. Všetko od základov, výber trate, počet kôl, zapnutí asistenti, upgrady, classy vozidiel, podmienky víťazstva a strany ďalších nastavení. Napríklad sa budú dať hráči rozdeliť do tímov a vyhrá celý tím, môže sa nadefinovať určitý hráč, ktorý musí prejsť cieľom a vtedy sa určí kto vyhral (ala cats and mouse mód), bude sa dať nadefinovať aj čas, v ktorom jeden hráč vyštartuje skôr, nadefinovať mu iný typ auta ako ostatným atď. Spolu bude mať rules editor viac ako 100 nastavení.
Tieto nastavenia sa budú dať uložiť len lokálne u hráča a teda, ak ich vytvoríte budú patriť len vám a môžete si spraviť meno kvalitným módom, pre ktorý vás budú všetci vyhľadávať. Autori zatiaľ neplánujú možnosť uploadovanie týchto nastavení online, ale nevylučujú, že neskôr pribudne. Z ďalších online detailov bude mať multiplayer party systém, ktorý umožní skupine hráčov hrať jeden závod za druhým.
Autori sa snažili zrušiť aj rozdelenie offline a online hry v ohľade na kariéru hráča. Hráči budú stále získavať body za skúsenosti a budú odmeňovaní. Rebríčky nebudú chýbať, ale tu budú brať do úvahy ako hráč hru hral a akých asistentov mal zapnutých. Respektíve aj to či používal vrátenie času na opravenie svojich chýb. Jednoducho sa tak budú dať určiť čistí hráči.
Hra teda ponúkne hĺbku pre tých, ktorí sa do toho chcú zavŕtať a jednoduchosť pre tých kto si chcú len jednoducho zajazdiť. Chcú uspokojiť ako hráčov Mario Kart, tak aj svoju hardcore komunitu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Turn 10 Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|