Prečo skončili Ensemble a Pandemic?

Bývalí zamestnanci Ensemble Studios a Pandemic Studos otvorene hovorili na GDC o konci týchto štúdií. Vinia predovšetkým vnútrofiremnú kultúru a nezodpovednosť.

pridal spacejunker 18.3.2010 o 16:02 pod informácia
Prečo skončili Ensemble a Pandemic?

INFORMÁCIA > NOVINKY >

Bývalí zamestnanci Ensemble Studios a Pandemic Studos otvorene hovorili na GDC o konci týchto štúdií. Vinia predovšetkým vnútrofiremnú kultúru a nezodpovednosť.

Paul Bettner z Ensemble odmieta viniť Microsoft za zatvorenie Ensemble Studios. „Pravda je taká, že každú jednu vydanú hru sme vyvíjali dvakrát tak dlho, ako sme pôvodne zamýšľali a stála dvakrát toľko.“ Pre akcionárov Microsoftu bolo štúdio príliš nákladné.

V Ensemble bol vraj každý workoholikom, vývojári pracovali do neskorých nočných hodín, prespávali v kanceláriách, čomu dopomáhal aj tlak úspechu série Age of Empires. Na margo nepreplácaných nadčasov, ktoré otriasali EA a nedávno aj Rockstarom, povedal Bettner, že vďaka nim prichádza herný priemysel (aj Ensemble) o talentovaných ľudí, ktorí si po odchode so sebou berú všetky skúsenosti aj know how.

Carey Chico vidí hlavné problémy zatvorenia Pandemic Studios v nezodpovednosti a neschopnosti dodržať termíny. Ako vraví, problémy sa začali objavovať po spojení s BioWare. Za balík peňazi, ktoré dostali, vyvinuli vlastnú technológiu a hry na nej postavené ponúkali vydavateľom až tesne pred dokončením!

Prednáška na GDC bola kritizovaná Ianom Fisherom, ďalším bývalým zamestnancom Ensemble. Považuje prezentované dôvody za absolútnu fikciu, informuje Eurogamer. Fisher tvrdí, že každá hra od Ensemble si na seba zarobila predajom.

Ensemble a Pandemic Studios boli zatvorené minulý rok, zamestnanci prvého menovaného sa rozpŕchli a založili menšie nezávislé tímy. Jadro tímu Pandemic bolo presunuté do EA LA.





Páči sa mi!

Zaradené pod: microsoft






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (2)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19774)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk