Lipsync postúpil vpred |
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvárí v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv.
pridal saver 9.2.2012 o 20:04 pod software
SOFTWARE > NOVINKY >
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvári v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv. Ide o technológiu firmy Speech Graphics, ktorá nepotrebuje miliónovú techniku na fungovanie, netreba snímať tvár desiatkami kamier, ale predpokladá, ako sa pohybujú svaly na tvári pri vydávaní zvukov. To následne aplikuje k pridelenému vzorcu zvuku. Technológia používa univerzálny zvukový model, teda funguje na všetky jazyky.
Implementácia už bola v Star Wars: The Old Republic, kde výrazne ušetrila náklady pri synchronizovaní 260 tisícoch riadkoch dialógov. Hlbšie svoju techonológiu autori odprezentujú na GDC budúci mesiac.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 70
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >