Lipsync postúpil vpred |
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvárí v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv.
pridal saver 9.2.2012 o 20:04 pod software
SOFTWARE > NOVINKY >
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvári v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv. Ide o technológiu firmy Speech Graphics, ktorá nepotrebuje miliónovú techniku na fungovanie, netreba snímať tvár desiatkami kamier, ale predpokladá, ako sa pohybujú svaly na tvári pri vydávaní zvukov. To následne aplikuje k pridelenému vzorcu zvuku. Technológia používa univerzálny zvukový model, teda funguje na všetky jazyky.
Implementácia už bola v Star Wars: The Old Republic, kde výrazne ušetrila náklady pri synchronizovaní 260 tisícoch riadkoch dialógov. Hlbšie svoju techonológiu autori odprezentujú na GDC budúci mesiac.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 43
- RECENZIA: RoboCop: Rogue City - Unfinished Business 9
- RECENZIA: Donkey Kong Bananza 57
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II - Brushes with Death 34
- Aké sú ceny grafických kariet? 134
- Mortal Kombat 2 film ukázal trailer a predstavil postavy 48
- Hry v druhej polovici roka 74
- LG spustilo letnú cashback akciu na OLED televízory 47
- Rockstar pomaly vypína svoj Social Club 25
- Civilization VI s balíkom DLC je zadarmo na Epic Store 25 zobraziť viac článkov >