Lipsync postúpil vpred |
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvárí v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv.
pridal saver 9.2.2012 o 20:04 pod software
SOFTWARE > NOVINKY >
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvári v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv. Ide o technológiu firmy Speech Graphics, ktorá nepotrebuje miliónovú techniku na fungovanie, netreba snímať tvár desiatkami kamier, ale predpokladá, ako sa pohybujú svaly na tvári pri vydávaní zvukov. To následne aplikuje k pridelenému vzorcu zvuku. Technológia používa univerzálny zvukový model, teda funguje na všetky jazyky.
Implementácia už bola v Star Wars: The Old Republic, kde výrazne ušetrila náklady pri synchronizovaní 260 tisícoch riadkoch dialógov. Hlbšie svoju techonológiu autori odprezentujú na GDC budúci mesiac.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 101
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 86 zobraziť viac článkov >













