Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

Nová technológia od vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10.

pridal saver 7.2.2012 o 10:54 pod software
Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

SOFTWARE > NOVINKY >

Nová technológia Separable Subsurface Scattering od technologických vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10. Svoj prvý výsledok predstavili videom, ako aj v spustiteľnej podobe, kde si rýchlosť môžete vyskúšať aj na vašom PC. V zásade na GeForce GTX 580 ide demo priemerne 112 fps, takže technológia je vhodná do nasadenia už teraz. Do Mass Effect 3 by sa táto technológia hodila, aj keď zatiaľ je otázne, kedy sa dostane do niektorej hry.

Autori si ako ďalší cieľ dali realistické ochlpenie tváre. Predtým pracovali aj na SMAA antialiasingu a MLAA aplikáciách. Všetky ich demá a úspechy nájdete na stránke www.iryoku.com.





Páči sa mi!





Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #119


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Cpu chladič (3)
Mám pri sebe chladič od master cooler hyper 212 ev...
| Aké hry kúpiť? (7)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaké staršie hr...
| Pc build (17)
CPU: RYZEN 7 3800X CHLADIC CPU -GELID PHANTOM MT...
| Origin členstvo / predplatné (4)
Dnes som si zahral hru The Sims 4 na Origine, ktor...
| Gears 5 (8)
Caute potreboval by som poradit ohladom zaseknutia...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk