Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering |
Nová technológia od vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10.
SOFTWARE > NOVINKY >
Nová technológia Separable Subsurface Scattering od technologických vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10. Svoj prvý výsledok predstavili videom, ako aj v spustiteľnej podobe, kde si rýchlosť môžete vyskúšať aj na vašom PC. V zásade na GeForce GTX 580 ide demo priemerne 112 fps, takže technológia je vhodná do nasadenia už teraz. Do Mass Effect 3 by sa táto technológia hodila, aj keď zatiaľ je otázne, kedy sa dostane do niektorej hry.
Autori si ako ďalší cieľ dali realistické ochlpenie tváre. Predtým pracovali aj na SMAA antialiasingu a MLAA aplikáciách. Všetky ich demá a úspechy nájdete na stránke www.iryoku.com.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 91
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 51
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 137
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38 zobraziť viac článkov >