Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

Nová technológia od vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10.

pridal saver 7.2.2012 o 10:54 pod software
Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

SOFTWARE > NOVINKY >

Nová technológia Separable Subsurface Scattering od technologických vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10. Svoj prvý výsledok predstavili videom, ako aj v spustiteľnej podobe, kde si rýchlosť môžete vyskúšať aj na vašom PC. V zásade na GeForce GTX 580 ide demo priemerne 112 fps, takže technológia je vhodná do nasadenia už teraz. Do Mass Effect 3 by sa táto technológia hodila, aj keď zatiaľ je otázne, kedy sa dostane do niektorej hry.

Autori si ako ďalší cieľ dali realistické ochlpenie tváre. Predtým pracovali aj na SMAA antialiasingu a MLAA aplikáciách. Všetky ich demá a úspechy nájdete na stránke www.iryoku.com.





Páči sa mi!





Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#113


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Ako mozme hrt forzu 7 dvaja (2)
Zdavim. Viete mi poradit ako si nastavim na xbox o...
| Pc vs. konzola - dotazník (4)
Zdravím, mám na vás malú prosbičku. Ak vám dotazní...
| Uplay pomoc (3)
Dobrý deň komunita mám taký tpoblém s uplayom že v...
| Aké sú vaše dojmy z prvého die... (1)
Určite sa tu nachádza mnoho fanúšikov, ktorí verím...
| Monitor k ps4 - ps5 ? (7)
Ahoj čede , chcel by som poradiť aký monitor si k...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk