Mass Effect v FPS štýle bol vo vývoji |
V roku 2010 BioWare robili experimenty s FPS akciou v Mass Effect univerze. Hra sa mala volať Mass Effect: Team Assault.
V roku 2010 BioWare robili experimenty s FPS akciou v Mass Effect univerze. Hra sa mala volať Mass Effect: Team Assault a mala byť mixom Unreal Tournament a Battlefield 1943 a distribuovaná digitálne. Zámerom bolo priniesť do série skutočnú intenzitu vojny, ktorá sa šíri galaxiou.
Hra bola vyvíjaná štyri mesiace v roku 2010. Po úvodných prezentáciách a konceptoch však nedostala zelenú, ale nebola ani plne zrušená. Postupne sa vyvinula do kooperačného prídavku pre Mass Effect 3 v podobe skirmish módu. Autori uvažovali aj o zapracovaní priamo do kampane, ale keďže engine hry to neumožňoval, bol nakoniec oddelený.
Viac detailov o hre, ako aj o vývoji Mass Effect 3, môžete nájsť v práve vydanej Final Hours aplikácii pre iPad za 3 doláre. Aplikácia príde o pár dní aj na PC.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 19
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 24 zobraziť viac článkov >


















