Mass Effect v FPS štýle bol vo vývoji |
V roku 2010 BioWare robili experimenty s FPS akciou v Mass Effect univerze. Hra sa mala volať Mass Effect: Team Assault.
V roku 2010 BioWare robili experimenty s FPS akciou v Mass Effect univerze. Hra sa mala volať Mass Effect: Team Assault a mala byť mixom Unreal Tournament a Battlefield 1943 a distribuovaná digitálne. Zámerom bolo priniesť do série skutočnú intenzitu vojny, ktorá sa šíri galaxiou.
Hra bola vyvíjaná štyri mesiace v roku 2010. Po úvodných prezentáciách a konceptoch však nedostala zelenú, ale nebola ani plne zrušená. Postupne sa vyvinula do kooperačného prídavku pre Mass Effect 3 v podobe skirmish módu. Autori uvažovali aj o zapracovaní priamo do kampane, ale keďže engine hry to neumožňoval, bol nakoniec oddelený.
Viac detailov o hre, ako aj o vývoji Mass Effect 3, môžete nájsť v práve vydanej Final Hours aplikácii pre iPad za 3 doláre. Aplikácia príde o pár dní aj na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 157
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 56
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 57
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 40 zobraziť viac článkov >