Detaily Dragon Age Inquisition |
Gameinformer magazín vo svojom novom čísle zhrnul ponuku prichádzajúcej RPG - Dragon Age Inquisition. Autori v článku priblížili svet, postavy, možnosti, a aj keď zatiaľ nešli výraznejšie do hĺbky naznačili približný obraz hry.
Gameinformer magazín vo svojom novom čísle zhrnul ponuku prichádzajúcej RPG - Dragon Age Inquisition. Autori v článku priblížili svet, postavy, možnosti, a aj keď zatiaľ nešli výraznejšie do hĺbky naznačili približný obraz hry.
Samotný príbeh hráčov zavedie do krajiny Thedas, ktorá sa po vojne zmieta v chaose a my ako Inkvizítor sa ju musíme pokúsiť stabilizovať. Rôzne skupiny sveta bojujú proti sebe a vôbec sa nemajú čas starať o dieru v oblohe, cez ktorú sa do krajiny hrnú démoni. Padá to tak na plecia hráča.
Krajina, po ktorej sa budú hráči pohybovať je viac otvorená a hráči sa dostanú na rôzne veľké plochy mapy patriace k jednotlivým častiam sveta. Nebude to však čistý sandbox, keďže autori nemohli prepracovať milióny štvorcových kilometrov celej krajiny a tak spracovali len dôležité časti sveta a previazali ich príbehom. Každá časť je však väčšia ako čokoľvek čo doteraz spravili. Absentovať bude repetívnosť designu, všetko bude rozmanité a ako prostredia tak aj gameplay sa budú medzi jednotlivými časťami líšiť. Lokality bude možné preskúmavať, či už pešo, alebo na koni a lokalizovať magické objekty pomocou špeciálneho zariadenia. Chýbať nebude cyklus dňa a noci, náhodné strety s nepriateľmi a aj s drakmi.
Hráč v titule ovláda vodcu inkvizície, vyberá si jeho rasu, class - mág, bojovník, tulák a aj pohlavie. Každá rasa bude mať svoje výhody a nevýhody, napríklad v niektorých oblastiach môže zvýšiť ohrozenie. Hráč bude spĺňať úlohy, questy, zvyšovať reputáciu a silu inkvizície, rovnako aj svoju silu a skúsenosti. Znovu bude príbeh postavený na ťažkých rozhodnutiach a nebude len jedna správna cesta. Každý si vytvorí svoju hru. Autori k tomu chcú, aby hráči zvažovali dôsledky svojich skutkov, keďže s nimi budú žiť s ich následkami do konca hry. Niektoré ich budú doslova prenasledovať.
Samotné boje budú niekde medzi tempom prvej a druhej hry. Bude zapracovaná ako taktiku a stratégia s pause and play systémom, tak aj dynamické boje. Hráči sa budú môcť prepínať medzi postavami, alebo im určovať správanie a využívať ich sily náležite situácii. Je možné využiť priamu akciu, ale aj pomalý prístup, prepadanie zo zálohy. Náležite bude možné využívať classové skill stromy umožňujúce špecializácie na rôzne typy bojov.
Hra beží na Frostbite 3 engine, a teda môžeme čakať ako vizuálnu kvalitu, tak aj rozsiahle prostredia s interaktivtiou, deštrukciou, ale aj vytváraním veci. Napríklad môžete zničiť podporný stĺp pod plošinou s lukostrelcami, alebo mágiou opraviť padajúci most, aby ste sa dostali do ďalšej oblasti a opravenie zničeného púštneho stanovištia ho umožní postupne pretvoriť na pevnosť Inkvizície.
Titul vyjde budúci rok na Xbox360, PS3, PC, Xbox One a PS4 a vyvíja ho Bioware Edmonton. Na každú platformu bude podľa autorov hra prispôsobená a teda PC dostane svoje odladenia ovládania a aj nextgen konzoly budú prispôsobené možnostiam nových konzol.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 38
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >