Technická stránka inFamous: Second Son rozobraná do detailov |
Sucker Punch vypustil niekoľko ďalších informácií o samotnom engine hry, kde predstavuje technológie použité v ich najnovšej hre.
Nejaké tie informácie o technických parametroch nového inFamous sme sa dozvedeli už od Digital Foundry, no na podrobnejšie detaily o samotných technológiách a parametroch, s ktorými ich engine pracuje, sme si museli počkať až do dnešného dňa.
- Engine streamuje prostredie po blokoch, na mriežku, o veľkosti 100 metrov. Každý z blokov obsahuje fyziku, skripty, AI či časticové efekty, a zaberá 33MiB dát
- V jednom momente je zobrazených len 10 blokov, pričom ďalších 7 je vytiahnutých z pamäte, no nie sú renderované, čo vo výsledku odľahčí I/O z HDD.
- 4 bloky sú renderované s textúrami vo vysokom rozlíšení, majú veľkosť 48MiB a sú streamované zvlášť
- Každý z objektov má 1 až 3 stupne LOD
- Vzdialené objekty využívajú predrenderovaný materiál
- Engine musí vykreslovať v jednej chvíli cez 11 miliónov polygónov, toľko má približne každá jedna scéna
- Na jeden blok pripadá cez tri milióny operácií
Na fotke nižšie môžete vidieť jednotlivé bloky. Zelené sa načítajú a zrenderujú, žlté načítajú, no nie sú renderované. Na štyroch blokoch si môžete všimnúť vpravom rohu malé zelené štvorce, tie označuje bloky, pre ktoré sú použité textúry vo vysokom rozlíšení.
- Každá z postáv má od 300 do 500 „kostí“, veľké množstvo je použitých na tvári, dlaniach alebo oblečení.
- Postavy majú 120 000 polygónov, NPC však majú omnoho viac LOD. Zaberajú 28 MiB dát, väčšina z toho sú textúry
- V hre sú prítomné tisícky animovaných klipov. Animácie tváre, počas cutscén, sú vytvárané oddelene pre každý z vertexov (vertexy sú rohy polygónov)
- Animácia vertexov je vytváraná s troma bitmi pre každý z nich, zatiaľčo vrásky sú tvorené procedurálne.
Schopnosť vývojárov prispôsobiť sa dostupnému hardvéru sa čím ďalej tým viac zvyšuje. Bude naozaj zaujímavé sledovať, kam to posunú o niekoľko rokov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 87
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 49
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|