PRIHLÁS

Technická stránka inFamous: Second Son rozobraná do detailov

Sucker Punch vypustil niekoľko ďalších informácií o samotnom engine hry, kde predstavuje technológie použité v ich najnovšej hre.

pridal play3man 15.4.2014 o 10:19 pod hry
Technická stránka inFamous: Second Son rozobraná do detailov

HRY > NOVINKY >

Nejaké tie informácie o technických parametroch nového inFamous sme sa dozvedeli už od Digital Foundry, no na podrobnejšie detaily o samotných technológiách a parametroch, s ktorými ich engine pracuje, sme si museli počkať až do dnešného dňa.

- Engine streamuje prostredie po blokoch, na mriežku, o veľkosti 100 metrov. Každý z blokov obsahuje fyziku, skripty, AI či časticové efekty, a zaberá 33MiB dát
- V jednom momente je zobrazených len 10 blokov, pričom ďalších 7 je vytiahnutých z pamäte, no nie sú renderované, čo vo výsledku odľahčí I/O z HDD.
- 4 bloky sú renderované s textúrami vo vysokom rozlíšení, majú veľkosť 48MiB a sú streamované zvlášť
- Každý z objektov má 1 až 3 stupne LOD
- Vzdialené objekty využívajú predrenderovaný materiál
- Engine musí vykreslovať v jednej chvíli cez 11 miliónov polygónov, toľko má približne každá jedna scéna
- Na jeden blok pripadá cez tri milióny operácií

Na fotke nižšie môžete vidieť jednotlivé bloky. Zelené sa načítajú a zrenderujú, žlté načítajú, no nie sú renderované. Na štyroch blokoch si môžete všimnúť vpravom rohu malé zelené štvorce, tie označuje bloky, pre ktoré sú použité textúry vo vysokom rozlíšení.

Technická stránka inFamous: Second Son rozobraná do detailov

- Každá z postáv má od 300 do 500 „kostí“, veľké množstvo je použitých na tvári, dlaniach alebo oblečení.
- Postavy majú 120 000 polygónov, NPC však majú omnoho viac LOD. Zaberajú 28 MiB dát, väčšina z toho sú textúry 
- V hre sú prítomné tisícky animovaných klipov. Animácie tváre, počas cutscén, sú vytvárané oddelene pre každý z vertexov (vertexy sú rohy polygónov)
- Animácia vertexov je vytváraná s troma bitmi pre každý z nich, zatiaľčo vrásky sú tvorené procedurálne.

Schopnosť vývojárov prispôsobiť sa dostupnému hardvéru sa čím ďalej tým viac zvyšuje. Bude naozaj zaujímavé sledovať, kam to posunú o niekoľko rokov.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Holdfast: nations at war - cz/... (0)
Zdar chcem sa spýtať, či neexistuje československá...
|Skrinka na pc (5)
ahojte.viete mi doporuciť nejaku dobru predajnu na...
|Predam kingston fury 64gb kit ... (3)
Cauko, predam nepouzite Kingston FURY 64GB KIT...
|Zháňam niekoho s hitman 2 ps4/... (9)
Ahojte, skúsim to skrátiť, no neviem či sa poda...
|Výber monitora, rada (5)
Zdravím, potrebujem rady, mám zostavu i5-9400...
|Čo ma dnes potešilo ... (43451)
Sem mozte pisat co vas dnes potesio , co ste prije...
|Sector hraje ... (126502)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (63624)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Oled monitor? rada pri kúpe (16)
Zdarec, potreboval by som vašu radu alebo lepšie p...
|Filmy filmy filmy film... (47524)
O filmoch. Hádam chápete....
|Svet, ukrajina, vojny ... (41866)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk