Multiplayer v Dragon Age Inquisition |
BioWare mu potajomky venovalo oveľa viac pozornosti, než sme si mysleli.
Bol naznačený, no nebol potvrdený. Až doteraz. Dragon Age Inquisition dostane kooperačný režim pre maximálne štyroch hráčov. EA a BioWare sa rozhodli tento režim hlbšie neprepájať s kampaňou pre jednotlivca ani s hlavným príbehom a podobne ako v Mass Effect 3, aj tu bude bokom od zvyšku hry. Absentovať bude "taktická kamera" a boje budú teda plynulé a o poznanie akčnejšie.
Pri štarte bude hra obsahovať 3 lokality pre viac hráčov: Elven Ruins, Tevinter a Orlesian Palace. V každej lokalite nájdete niekoľko čiastočne predpripravených a čiastočne generovaných máp, pričom jedno dobrodružstvo by malo trvať 20 až 30 minút. Ani jeden z hráčov nebude mocným hlavným inkvizítorom z kampane. Štvorica hráčov sa ocitne v úlohe jeho pomocníkov, akejsi zásahovej skupiny, ktorá rieši menšie problémy a necháva si korisť.
Na výber bude 9 upraviteľných charakterov, traja z každého bojového povolania. Nepôjde o charaktery z príbehu, ale ani o bezmenné postavy, BioWare sa pokúsi z každého z bojovníkov vytvoriť zaujímavú osobnosť, aj keď len v rámci obmedzených možností. Obmedzujúcim faktorom je prirodzene akčné zameranie kooperačného módu, ktorý má ponúknuť predovšetkým tímovú akciu, v ktorej si hráč naplno užije bojové schopnosti jednotlivých povolaní a charakterov. Na konci kooperačného dobrodružstva sa splnené úlohy premenia na zlatú odmenu a za našetrené zlato sa následne dajú zakúpiť truhlice s pokladom, v ktorých môže hráč nájsť recepty, vybavenie, elixíry, granáty, maste a "niektoré" budú obsahovať aj nových hrdinov a skiny.
Zdá sa, že BioWare prostredníctvom oddelenej multiplayer zložky Dragon Age: Inquisition koketuje s free to play modelom. Na jednej strane by sa mal multiplayer režim neustále rozširovať o dodatočný obsah, DLC balíčky však budú pre každého zadarmo. Na druhej strane bude ale hráčom ponúknuté zakúpenie platinum účtu, ktorý BioWare charakterizovalo ako "šetrič času". Jeho majitelia nedostanú špeciálne odmeny, ale vďaka podstatne väčším odmenám sa ku všetkému dostanú skôr než bežní hráči, ktorí budú musieť grindovať. Rovnako dôležité ako vybavenie bude aj postup na vyššie úrovne a odomykanie schopností. Tie bude mať každá postava zatriedené do dvoch vývojových stromov a v každom strome každého charakteru by sme mali nájsť okolo 20 schopností.
Ani to však ešte nie je všetko, pretože súčasťou vylepšovania postav bude aj vylepšovanie zbraní pomocou nazbieraných materiálov (crafting), každý týždeň obmieňané úlohy (Personal Prestige a Operations), ktorých splnenie BioWare odmení špeciálnymi ikonami charakterov, vlajkami a ďalšími kozmetickými úpravami vzhľadu. Do 18. novembra sa o kooperácii v Dragon Age: Inquisition iste ešte dozvieme oveľa viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 71
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|