Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

Manažment Ubisoftu vie, že hráčom posiela nedoladenú hru, ale financie sú dôležitejšie.

PC
PS3
PS4
Xbox 360
Xbox One
pridal roberto 16.11.2014 o 20:29 pod hry
Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

HRY > NOVINKY >

fiogf49gjkf0d

Mnohí z vás by iste radi nechali školu alebo odišli zo zamestnania a začali pracovať pre veľkú video hernú spoločnosť, akou je napríklad Ubisoft. Veď byť herným dizajnérom či programátorom a pracovať na tituloch ako Watch Dogs či niektorej z Assassin's Creed hier musí byť úžasné. Z veľkých herných štúdií však čoraz častejšie unikajú správy, že realita je úplne iná a manažment zneužíva veľký záujem o prácu v tomto odvetví. Ďalšie správy zrejme prišli od bývalého zamestnanca Ubisoftu, aj keď totožnosť nie je možné overiť a príspevky boli z reddit stiahnuté.

Bývalý zamestnanec hovorí:

"Pred rokom 2010 som sa osobne zúčastnil porady s Yves Guillemotom (generálny riaditeľ Ubisoftu), na ktorej sa ho jeden rešpektovaný a veľmi dobre platený programátor odvážil priamo opýtať, prečo sú PC porty našich hier tak nah***o. Riaditeľ odpovedal, že PC hráči sú mu ukradnutí, pretože 90 % z nich aj tak hry piráti, preto sa porty riešia externe vo východnej Európe."

No... To by ešte nebolo také strašné. Vo východnej Európe vzniklo aj pár veľmi dobrých hier a keď sa pozrieme na zoznam bugov v novom Assassin's Creed: Unity, tak PC dnes už za konzolami v ničom nezaostáva. Na každej platforme je ich požehnane. Niet sa ale čomu diviť, v interných štúdiách Ubisoftu sa pracovné podmienky nijak zvlášť nelíšia od tých v bývalom východnom bloku.

"Pracovali sme 50 až 70 hodín týždenne, pritom zaplatený bol len základný 37 hodinový fond. Niektorí chlapi sa hanbili odísť o piatej popoludní domov. Nakoniec sme pri vývoji aj tak museli požiadať o viac času, inak by sme vydali naozaj strašný nepodarok. A keďže sme prešvihli deadline, pár náhodne vybraných pracovníkov dostalo výpoveď.

Dopĺňa to matematikou Ubisoftu:

"Môžete vydať zlú zabugovanú hru alebo o pár mesiacov neskôr dobrú hru, ale musíte sa riadiť termínmi. Každá hra má už od začiatku pevne stanovený dátum vydania a odhad, koľko peňazí spoločnosti zarobí v danom fiškálnom období."

Už po vydaní Watch Dogs sa objavili správy, že vývojári Ubisoftu musia plniť príliš prísne termíny, preto sa v hre dá nájsť množstvo zdrojového kódu skopírovaného z Assassin's Creed hier, čo spôsobilo napríklad problémy s umelou inteligenciou.

Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier


Páči sa mi!

Zaradené pod: ubisoft




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk