PRIHLÁS

Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

Manažment Ubisoftu vie, že hráčom posiela nedoladenú hru, ale financie sú dôležitejšie.

pridal roberto 16.11.2014 o 20:29 pod hry
Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

HRY > NOVINKY >

Mnohí z vás by iste radi nechali školu alebo odišli zo zamestnania a začali pracovať pre veľkú video hernú spoločnosť, akou je napríklad Ubisoft. Veď byť herným dizajnérom či programátorom a pracovať na tituloch ako Watch Dogs či niektorej z Assassin's Creed hier musí byť úžasné. Z veľkých herných štúdií však čoraz častejšie unikajú správy, že realita je úplne iná a manažment zneužíva veľký záujem o prácu v tomto odvetví. Ďalšie správy zrejme prišli od bývalého zamestnanca Ubisoftu, aj keď totožnosť nie je možné overiť a príspevky boli z reddit stiahnuté.

Bývalý zamestnanec hovorí:

"Pred rokom 2010 som sa osobne zúčastnil porady s Yves Guillemotom (generálny riaditeľ Ubisoftu), na ktorej sa ho jeden rešpektovaný a veľmi dobre platený programátor odvážil priamo opýtať, prečo sú PC porty našich hier tak nah***o. Riaditeľ odpovedal, že PC hráči sú mu ukradnutí, pretože 90 % z nich aj tak hry piráti, preto sa porty riešia externe vo východnej Európe."

No... To by ešte nebolo také strašné. Vo východnej Európe vzniklo aj pár veľmi dobrých hier a keď sa pozrieme na zoznam bugov v novom Assassin's Creed: Unity, tak PC dnes už za konzolami v ničom nezaostáva. Na každej platforme je ich požehnane. Niet sa ale čomu diviť, v interných štúdiách Ubisoftu sa pracovné podmienky nijak zvlášť nelíšia od tých v bývalom východnom bloku.

"Pracovali sme 50 až 70 hodín týždenne, pritom zaplatený bol len základný 37 hodinový fond. Niektorí chlapi sa hanbili odísť o piatej popoludní domov. Nakoniec sme pri vývoji aj tak museli požiadať o viac času, inak by sme vydali naozaj strašný nepodarok. A keďže sme prešvihli deadline, pár náhodne vybraných pracovníkov dostalo výpoveď.

Dopĺňa to matematikou Ubisoftu:

"Môžete vydať zlú zabugovanú hru alebo o pár mesiacov neskôr dobrú hru, ale musíte sa riadiť termínmi. Každá hra má už od začiatku pevne stanovený dátum vydania a odhad, koľko peňazí spoločnosti zarobí v danom fiškálnom období."

Už po vydaní Watch Dogs sa objavili správy, že vývojári Ubisoftu musia plniť príliš prísne termíny, preto sa v hre dá nájsť množstvo zdrojového kódu skopírovaného z Assassin's Creed hier, čo spôsobilo napríklad problémy s umelou inteligenciou.

Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier





Páči sa mi!

Zaradené pod: ubisoft






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zháňam niekoho s hitman 2 ps4/... (1)
Ahojte, skúsim to skrátiť, no neviem či sa poda...
|Výber monitora, rada (5)
Zdravím, potrebujem rady, mám zostavu i5-9400...
| s.t.a.l.k.e.r. enhanced editi... (2)
Nakoniec sa to podarilo. Ak by mal niekto nejake o...
|Monitor, klávesnica a myš ku n... (2)
https://m.alza.sk/asus-tuf-gaming-f15-fx506hc-hn39...
|Rada pri kúpe qd oled monitora (53)
Čaute, tak ste ma teda presvedčili nech idem do OL...
|Screenshots (63528)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Sector hraje ... (126364)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Must see (41845)
Su veci ktore sa slovami opisat nedaju a preto pat...
|Sextor kutik: zeny, hry a pod. (28625)
Hravaju zeny hry? A ak ano, musia byt zarucene ska...
|Off-topic (135239)
Čokoľvek, čo budete chcieť povedať, možete spraviť...
|Svet, ukrajina, vojny ... (41606)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk