Zmeny vo vylepšenej verzii Dark Souls II priblížené, väčšia dohľadnosť, viacej NPC jednotiek |
Yui Tanimura priblížil v najnovšom rozhovore pre magazín Famitsu niekoľko noviniek vo vylepšenej verzii Dark Souls II
Len pred pád dňami sme sa dozvedeli o tom, že štúdio From Software pracuje na vylepšenej verzii RPG sekačky Dark Souls II. Hra sa bude po novom volať Dark Souls II: Scholar of the First Sin a okrem nových konzol a PC sa dostane aj na tie staršie. Obsahovať teda bude okrem grafických vylepšení všetky tri predošlé DLC rozšírenia. Toto samozrejme platí hlavne pre verziu na PS3 a Xbox 360, kedže okrem jednotného balenia nemôžeme pri starších konzolách čakať ďalšie zmeny.
PC, Xbox One a PS4 verzie hry sa teda dočkajú aj grafických vylepšení, ktoré v rozhovore pre magazín Famitsu priblížil režisér hry, Yui Tanimura.
"Ak zvýšime rozlíšenie, zvýši sa aj obrazová kvalita a tým pádom tiež stúpne počet informácií na obrazovke. Spôsob objavovania sa trochu zmení. Budete môcť vidieť niečo v diaľke a vnímať malé detaily. Môžete si povedať: "toto vyzerá v pohode", alebo zistíte, že ide o nepriateľa. Množstvo informácií viditeľných v tmavých miestnostiach sa rovnako zvýšil. Myslím si, že pocit hĺbky a realizmu je dosť odlišný. Napríklad scéna, kde ste obklopený pavúkmi v Brightstone Cove Tseldora sa s lepšími hardvérovými špecifikáciami docela dosť zmení."
Zmeny tým pádom nastávajú aj mimo grafiky. Aj tí hráči, ktorí hru už prešli môžu očakávať celkom nový zážitok z hry.
"Umiestnenie NPC jednotiek je taktiež závislé od hardvérových obmedzení. Tentokrát sme prepracovali ich rozostavenie podľa výšky špecifikácií. Napríklad môžeme robiť veci ako zvyšovanie počtu a druhov nepriateľov, alebo zmierniť ich obmedzenia pre pohyb. My však iba nemeníme náhodne ich počet, ale taktiež upravujeme ich spôsoby útokov. No a k tomu všetkému taktiež meníme rozmiestnenie predmetov."
Tanimura nakoniec naznačil aj vylepšenia po stránke multiplayeru, aj keď teda dosť nepriamo:
"Plánujeme priniesť rozmanitejšie situácie, ktoré kvôli hardvérovému obmedzeniu neboli možné. O tomto ale zverejníme viacej informácií neskôr"
Dark Souls II: Scholar of the First Sin vyjde 7. apríla 2015 pre PC (Windows), PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Namco Bandai / From Software Štýl: RPG
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||











