EA Montreal zasiahlo prepúšťanie, rozbehnuté projekty to ale neovplyvní |
Podľa dostupných informácií prišlo o prácu malé množstvo zamestnancov tohto montrealského štúdia
Štúdio EA v kanadskom Montreale otvorilo svoje brány v roku 2004, pričom ich prvou hrou bolo štvrté pokračovanie SSX série s podtitulom On Tour. Na svojom zozname majú síce aj ďalšie hry, no väčšinou sa jednalo o menšie tituly, ale nechýbala ani jedna väčšia hra - Army of Two. S ňou prišli na trh v roku 2008 pre PS3 a Xbox 360, pričom o dva roky neskôr vyšlo pokračovanie pod názvom Army of Two: The 40th Day.
EA Montreal však najnovšie zasiahla vlna prepúšťania v rámci reštrukturalizácie. Podľa dostupných informácií prišlo o prácu iba malé množstvo zamestnancov, vďaka čomu sa to už rozbehnutých projektov žiadnym spôsobom nedotklo: "Spravili sme zmeny v našom štúdiu v Montreale, aby sa zhodovali s našimi súčasnými plánmi. Táto zmena zasiahla menšie množstvo našich zamestnancov, pričom s každým z nich úzko spolupracujeme na tom, aby sme im zabezpečili čo najlepší možný prestup".
Súčasťou montrealského štúdia sú aj ľudia z BioWare, no tých tieto zmeny obišli: "Tímy v EA Montreal, vrátane BioWare, pracujú na nových vzrušujúcich projektoch. EA sa aktívne zapája do vyvíjania skvelých hier v našom štúdiu v Montrealy". Na čom ale momentálne pracuje EA Montreal známe nie je, viac informácií o ich novej hre by sme sa mohli dočkať už počas tohto roka. No a v BioWare sú pochopiteľne zaneprázdnení vývojom nového Mass Effect.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 77
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 109
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >