AMD vypustilo vlastné vývojárske nástroje LiquidVR pre VR zariadenia |
Zatiaľ sú iba v alfa verzii, no AMD chce pomocou nich dosiahnuť jednoduchší vývoj a lepšiu optimalizáciu na AMD hardvéri
Na súčasný trend VR zariadení, ktoré by sa mali už počas tohto roka rozširovať aj do bežných domácností, musia reagovať aj vývojári hardvéru. Firma AMD tak prišla so svojimi vlastnými vývojárskymi nástrojmi LiquidVR, s cieľom vyriešiť všeobecné prekážky pri vývoji a spraviť tak celý proces podstatne komfortnejším.
Základným cieľom AMD je znížiť odozvu VR zariadení, ktoré bežia na AMD hardvéri. Čo je teda zároveň hlavnou príčinou nevoľnosti pri hraní s VR. Ďalej by malo prísť na zlepšenie snímania pohybu VR v priestore, minimalizovanie trhania pri rýchlom pohybe a jednoduchú obsluhu pre konečných zákazníkov. Pár viet k LiquidVR povedal aj CEO Oculusu, Brendan Iribe: "Zabezpečiť si miesto vo virtuálnom svete je stále jeden z najdôležitejších elementov pri prinášaní skvelého zážitku z VR. Sme nadšení, že môžeme pracovať s AMD na vylepšeniach ako minimalizovanie odozvy, prinášanie podpory pre nové funkcie a zvyšovanie kompatibility. Čo teda znamená, že majitelia Oculusu budú mať zabezpečený skvelý zážitok z VR na hardvéri od AMD".
LiquidVR SDK je už od dnešného dňa dostupné pre zaregistrovaných vývojárov v alfa verzii s označením 1.0.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 20
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 24
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 50 zobraziť viac článkov >














