AMD vypustilo vlastné vývojárske nástroje LiquidVR pre VR zariadenia |
Zatiaľ sú iba v alfa verzii, no AMD chce pomocou nich dosiahnuť jednoduchší vývoj a lepšiu optimalizáciu na AMD hardvéri
Na súčasný trend VR zariadení, ktoré by sa mali už počas tohto roka rozširovať aj do bežných domácností, musia reagovať aj vývojári hardvéru. Firma AMD tak prišla so svojimi vlastnými vývojárskymi nástrojmi LiquidVR, s cieľom vyriešiť všeobecné prekážky pri vývoji a spraviť tak celý proces podstatne komfortnejším.
Základným cieľom AMD je znížiť odozvu VR zariadení, ktoré bežia na AMD hardvéri. Čo je teda zároveň hlavnou príčinou nevoľnosti pri hraní s VR. Ďalej by malo prísť na zlepšenie snímania pohybu VR v priestore, minimalizovanie trhania pri rýchlom pohybe a jednoduchú obsluhu pre konečných zákazníkov. Pár viet k LiquidVR povedal aj CEO Oculusu, Brendan Iribe: "Zabezpečiť si miesto vo virtuálnom svete je stále jeden z najdôležitejších elementov pri prinášaní skvelého zážitku z VR. Sme nadšení, že môžeme pracovať s AMD na vylepšeniach ako minimalizovanie odozvy, prinášanie podpory pre nové funkcie a zvyšovanie kompatibility. Čo teda znamená, že majitelia Oculusu budú mať zabezpečený skvelý zážitok z VR na hardvéri od AMD".
LiquidVR SDK je už od dnešného dňa dostupné pre zaregistrovaných vývojárov v alfa verzii s označením 1.0.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 89
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 81
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 371
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 35
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >