Sony s okamžitou platnosťou ukončila vývoj Eight Days a The Getaway, dvoch PS3 titulov vyvíjaných v Londýnskom štúdiu, ktoré má na svedomí hitovky SingStar a EyeToy. „Bolo odsúhlasené, že produkcia Eight Days a The Getaway bude s okamžitou platnosťou pozastavená z dôvodu redistribúcie zdrojov a rozpočtu."
Rozhodnutie padlo po zhodnotení pripravovaného line-upu hier na koniec tohto a začiatok budúceho roka. Ľudské zdroje ako aj rozpočet budú rozdistribuované na tituly, ktoré sú tesne pred dokončením, alebo kde vývoj vrcholí.
Táto nepríjemná správa prichádza krátko po vymenovaní Shuhei Yoshida do funkcie prezident Sony Worldwide Studios, ktorý prebral tento post po vizionárovi Philovi Harrisonovi. Ukončenie vývoja Eight Days je o to bolestivejšie, že iba nedávno sme informovali o tom, že vývoj tohto titulu beží na plné obrátky a tesne pred dokončením sa začne aj s produkciou The Getaway. Snáď sa ich niekedy v budúcnosti dočkáme.
Sony ďalej dáva na známosť, že PlayStation 3 bude už čoskoro podporovať herné reklamy (in-game advertising). Zatiaľ chýbajú detaily o tom, aká bude forma reklamy a aká bude jej agresia, no jeden z partnerov IGA Worldwide plánuje šíriť reklamu na PS3 prostredníctvom hier od EA (NBA Live, NFL, Nascar, Burnout, Madden NFL, NFS).
Takáto forma reklamy je čoraz populárnejšia a fandí jej aj Microsoft, Gearbox Software a mnoho ďalších firiem. Predpokladá sa, že v období rokov 2006 - 2011 stúpne počet herných reklám o 1150 % a vygeneruje približne 971,3 milióna dolárov.