Grafika vo Fallout 4 nebude až tak depresívna ako vo Fallout 3 |
Game director nového Falloutu, Todd Howard, zaspomínal počas E3 na Fallout 3 a jeho depresívne spracovanie
Oznámenie nového Falloutu sme sa dočkali ešte pred začatím E3, aby toho vývojári mali počas výstavy o niečo menej a to podstatné už mali za sebou. Bethesda so svojou konferenciou prakticky odštartovala pondelkový maratón, na ktorej Fallout 4 samozrejme nemohol chýbať. Počas nej sme sa dočkali plného odhalenia hry, spolu s prvými gameplay zábermi.
E3 však nie sú len konferencie. Počas ďalších dní prebiehajú rôzne prezentácie, na ktorých vývojári rozprávajú o svojich hrách a odpovedajú na otázky novinárov. Todd Howard z Bethesdy si taktiež pripravil jednu takúto prezentáciu, na ktorej povedal niekoľko zaujímavých informácií o štvrtom Falloute. Konkrétne máme na mysli informáciu o grafickej štylizácii, ktorá bude oproti predošlému dielu o niečo odlišná. Prostredie Fallout 4 by totiž podľa jeho slov nemalo byť až tak depresívne, ako to vo Fallout 3.
"Ak máme vytvoriť svet, ktorý má nielen viac detailov, ale aj viac dynamických detailov, ktorých sa môžeme držať, zastaví to vaše pochybnosti o tom, či ide o skutočný svet. Na grafike záleží. Záleží nám na tom, aby ste nemali pochybnosti"
Keď na prezentácii padla otázka ohľadom zásadného rozdielu medzi pustatinou vo Fallout 3 a o niečo živším prostredím vo Fallout 4, odpovedal nasledovne: "Keď sa pozerám späť na Fallout 3, je tam nejaká podobnosť, čo sa prostredia týka. Ak hru hráte osem hodín bez prestávky, môže byť trochu depresívna".
Fallout 4 vychádza celosvetovo pre PC, PS4 a Xbox One 10. novembra
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bethesda / Bethesda Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














