Stoja za zrušením Silent Hills a rozchodom Konami s Kojimom peniaze? |
Výroba najlepšej hry od náročného herného dizajnéra niečo stojí a Kojima dával prednosť pevnému platu pred podielom na zisku.
Tri mesiace po zrušení Silent Hills ešte stále nepoznáme presnú príčinu tohto nešťastia. Meno legendárneho dizajnéra Hideo Kojimu postupne mizne z názvov starších hier Konami, zmizlo už aj z takmer dokončeného Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a hráči po celom svete chcú poznať odpoveď na otázku, čo sa vlastne medzi Kojimom a vedením Konami stalo. Internetom môžu kolovať rôzne divoké špekulácie, ale je dosť dobre možné, že sa proste už nedokázali dohodnúť na peniazoch.
S novými informáciami prišiel The Codec. Podľa autorky skladieb do hier Metal Gear Solid série, Rika Muranaka, je dôvodom pravdepodobne Kojimovo neuvážené rozhadzovanie peňazí a trvanie na zmluvách veľmi nevýhodných pre Konami.
Hideo Kojima si totiž necháva vyplácať pevne stanovenú mzdu a nie podiel na zisku z predaja jeho hier. Pri vývoji hry sa potom neobmedzuje a príležitostné plytvanie počas dlhého procesu výroby najlepšej možnej hry berie ako samozrejmosť. Jeho hry musia mať obrovský rozpočet, nemusí mu vadiť ani viacnásobné preloženie dátumu vydania a ak sa nakoniec nepredávajú podľa očakávaní, doplatí na to iba Konami. Kojima od nich musí dostať dohodnutú čiastku. A čím sú nové AAA hry väčšie a drahšie, tým väčšie riziko predstavujú pre celé Konami.
Muranaka vraj pre MGS sériu vyrobila už 30 až 40 skladieb, ktoré Kojima nikdy nepoužil. A to pracovala na starších tituloch, nie na MGS V. Preto ale nejde o zaručené informácie. Muranaka už s Kojimom nepracuje a jej slová tlmočil hosť podcastu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 49
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Konami / Kojima Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|