Aktualizácia 0.3 reštartovala Total War Battles: Kingdom |
V rámci hľadania prijateľnejšieho free-to-play modelu bol postup vymazaný spolu s nakúpenou hernou menou.
Creative Assembly pokračuje vo vývoji Total War Battles: Kingdom. Tento spin-off od hlavnej Total War série sa nemôže pochváliť tak peknou grafikou a budovanie ríše i boje boli značne zjednodušené a zmenšené, ale výmenou za to sa hra z PC dostane nie len na Mac, ale aj na tablety, hrá sa online a je free-to-play. Štúdio stojace za Total War sériou od jej vzniku a vydavateľstvo Sega sa rozhodli využiť službu Steam Early Access a komunite okolo Total War značky od apríla ponúkajú predčasný prístup. S jej prvými dojmami a reakciami však asi nemohli byť spokojní, hra si rýchlo získala nálepku ďalšej free-to-play hry nútiacej hráča, aby si vybral medzi pravidelným utrácaním goldov nakupovaných za reálne peniaze a neustálym čakaním pokým sa naplní toto alebo dostavia tamto. Aktualizácia 0.3 preto prišla s veľkými zmenami a dosť tvrdým reštartom.
Veľké množstvo pravidelných hráčov vôbec nepotešil kompletný reštart hernej mapy a dosiahnutého progresu. Kontá zostali, ale všetok progres sa vrátil na nulu a dokonca zmizli aj všetky zarobené aj nakúpené goldy. V skutočnosti však zrejme nie je dôvod na paniku. Sega goldy vracia s ešte 20% bonusom, ale na účet sa pripíšu až po znovuabsolvovaní tutoriálu. A vzhľadom na stratený progres je možné požiadať aj o vrátenie peňazí do Steam Wallet. Informácia o goldoch získaných hraním je síce nenávratne stratená, ale každý hráč namiesto toho dostal kód, po ktorého použití sa mu ich na účet pripíše 250. A kvôli čomu vlastne to všetko?
- podstatne sa znížili čakacie časy a teraz by sa teda malo dať hrať bez utrácania goldov oveľa dlhšie
- ďalšia zmena je opísaná ako "zjednodušenie navigácie a zvýšenie výzvy v podobe manažmentu priestoru", v skutočnosti ide hlavne o zmenšenie hernej mapy, čo sa nie všetkým hráčom pozdáva
- budovy dostávajú bonusy závislé na susedných budovách
- zmenil sa aj systém ťažby kamenia, nájsť ložisko teraz môže trvať oveľa dlhšie, ale jeho nájdenie je vraj vďaka tomu o to väčšou odmenou
- vylepšený systém regulovania riek, záplav a stavania hrádzí
CA a Sega sľubujú, že síce prídu ďalšie aktualizácie, ale už bez takto tvrdého reštartu. Naďalej sa zrejme budú musieť pokúšať nájsť systém, ktorý by komunita prijala a zároveň by ju motivoval k utrácaniu peňazí. V rámci PC hrania si však sami vyrobili tvrdú free-to-play konkurenciu v podobe Total War: Arena, ktorá bola prijatá oveľa lepšie a majitelia dostatočne výkonných zostáv zrejme siahnu radšej po nej.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 48
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Sega / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|