Ako Gears of War Ultimate Edition využije DX12 na PC? Ako využíva Xbox One? |
Gears of War Ultimate Edition bude jednou z prvých hier, ktorá využije DX12.
Gears of War Ultimate Edition bude jednou z prvých hier, ktorá využije DX12. V aktuálnom interview pre Digital Foundry povedali, že stále hru optimalizujú ale DX12 im umožňuje oveľa lepšiu kontrolu nad CPU záťažou s výrazne redukovaným overheadom. Časť z overheadov presunuli do hry, kde nad nimi majú kontrolu. Ich hlavnou snahou je aj paralelizácia renderovacieho systému na využitie viacerých CPU jadier. Výrazne sa orientujú na D3D zdroje, optimalizácie UE4 napríklad s cachovaním, na GPU strane konvertovali SSAO aby mohli využiť async compute a to skúšajú async aj na ďalšie funkcie ako napríklad MSAA.
Výrazne sa zameriavajú aj na 4K rozlíšenie a teda geometria a textúry boli upravené na toto rozlíšenie a teda vizuálna jemnosť bude škálovaná na vyššom hardvéri. Plánujú v hre ponúknuť aj neorezaný framerate ako aj pridaný benchmark mód. Minimálne požiadavky zatiaľ nevedia, ešte neuzatvorili to ako orežú detaily, ale chcú zaistiť aspoň 30 fps na slabších zostavách. Dátum vydania rovnako zatiaľ neprezradili.
V interview sa autori obzreli sa aj za technológiami použitými v Xbox One, kde opísali ako využívajú ESRAM a DRAM, ako aj to, že sa tam s problémami nestretli a skôr tam pridávali stále viac vecí. Hovoria, že ak by narazili na strop, môžu použiť Move jednotky. Používajú aj SHAPE zvukový procesor, ktorý sám mixuje 7.1 zvuk bez záťaže CPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 271
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 125
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 30
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 92
- RECENZIA: Pools 11 zobraziť viac článkov >