Need for Speed ponúkne aj možnosti doladenia ovládania auta

Driftovanie v každej zákrute verzus trhanie asfaltu. Ľahko a rýchlo verzus detailné nastavenie. Každý si môže vybrať.

pridal roberto 22.9.2015 o 20:51 pod hry
Need for Speed ponúkne aj možnosti doladenia ovládania auta

HRY > NOVINKY >

Blížiace sa Need for Speed má potešiť každého, kto nehľadá ďalší hard-core simulátor, ale vábi ho autíčkárska kultúra, pekné vozy, pocit nebezpečenstva, tuning, rôzne druhy súťaží... Mnoho ciest s rôznymi nárokmi na hráča i jeho auto. EA sa preto pustila do série predstavení základných možností upravovania štvorkolesových tátošov a po predvedení vizuálneho tuningu je tu bližší pohľad na úpravy ovládateľnosti a riadenia.

Racing s nádychom arkády môže hráčovi rovno pod nos položiť jednoduché nástroje, ako úplne zmeniť správanie vozov pri brzdení, v zákrutách aj vo výjazdoch. Ak sa niekto chce zúčastniť súťaží v driftovaní, iste by mohol pouvažovať nad správnou voľbou vozu, ale zvyšok spravia vhodné úpravy. Ak ale niekto chce radšej voz tak pevne sediaci na ceste, až hrozí že pneumatiky začnú po zošliapnutí plynového pedála vytrhávať kusy asfaltu, aj to by malo byť možné.

Need for Speed ponúkne aj možnosti doladenia ovládania auta

Kto nemá chuť vŕtať sa v nastaveniach teda dostane jeden magický posuvník a ním hociktoré auto nastaví na jeho maximálny alebo minimálny prítlak alebo niekam doprostred a tým to končí. Ostatní ale môžu rozkliknúť podrobnejšie menu a nájsť podstatne viac posuvníkov a prepínačov, každý s vlastnou funkciou a vplyvom na ovládateľnosť a správanie vozu.

Tlak v predných a zadných pneumatikách - výborný príklad, ako sa jednoducho zahrať s nastavením. Čím mäkšia pneumatika, tým väčší odpor na rovinkách, ale zároveň lepšia priľnavosť v zákrutách. Driftovanie si vyžaduje menej priľnavosti na zadnej náprave, aby sa voz ľahko dostával do šmyku. Všetkého ale s mierou.

Odozva volantu - okamžitá reakcia verzus plynulejšia jazda.

Rozsah volantu - presnosť verzus rýchlosť ovládania.

Aerodynamický prítlak - veľmi užitočný pri prejazdoch rýchlych a stredne rýchlych zákrut, brzda na rovinkách.

Sila bŕzd - silnejšie brzdy ľahšie zablokujú kolesá a voz sa dostane do šmyku.

Výber pneumatík - viac verzus menej priľnavosti.

Rozloženie brzdnej sily - predné a zadné brzdy nemusia byť nastavené rovnako. Viac brzdnej sily vzadu znamená, že voz bude pri brzdení držať priamy smer, pri silnejších predných brzdách bude voz počas brzdenia "živší".

Sila ručnej brzdy - silná sa hodí do úzkych 180° zákrut, slabá pomôže pri driftovaní.

Zoznam dopĺňa nastavenie tuhosti odpruženia a elektronickí pomocníci Braking Drift Assist, Drift Stability Assist, Launch Control, ako aj uzamknutie/odomknutie diferenciálu pre kontrolu rôzne rýchleho otáčania pravých a ľavých kolies. Ak má auto aj nitro, je možné ešte nastaviť rýchlosť spotrebovávania pre väčší okamžitý účinok alebo dlhšiu výdrž.

Konzolová verzia hry, ktorá má obnoviť zašlú slávu značky Need for Speed, má v Európe vyjsť 5. novembra. PC verzia bola odložená na začiatok roka 2016.

Need for Speed ponúkne aj možnosti doladenia ovládania auta





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk