EA chce robiť gigantické akčné hry tak ako Ubisoft alebo Take Two |
A podľa posledných informácií to myslia skutočne vážne, kedže vraj pracujú na viacerých nových veľkých značkách
Zatiaľčo Ubisoft vydáva jednu veľkú akčnú hru za druhou a Take Two má pod sebou masy ľudí nielen s ich Grand Theft Auto, EA sa musí uspokojiť skôr so športovými hrami, sériou Need for Speed alebo menšími titulmi. Aktuálne síce dokončujú akčný Star Wars Battlefront, no počtom takýchto titulov sa s konkurenčnými vydavateľmi nemôžu veľmi porovnávať. Všetko ale naznačuje tomu, že sa tento stav rozhodli zmeniť. Ak si spomínate, tak Jade Raymond, ktorá pracovala v minulosti v Ubisofte na hrách ako Assassin's Creed, Watch Dogs alebo Splinter Cell: Blacklist, len prednedávnom prešla do EA. Konkrétne je teraz súčasťou montrealského Motive štúdia, ktoré pomáha Visceral s dokončením Star Wars Battlefront. No to nie je jediná vec, na ktorej v Motive pracujú - popri tom by totiž mali vyvíjať aj nejakú novú, ešte neoznámenú, hru.
Sám viceprezident EA Studios, Patrick Soderlund, potvrdil v rozhovore s IGN, že v EA pracujú na veľkom množstve nových IP v rámci snahy o zvýšenie počtu ich vlastných veľkorozpočtových akčných hier:
"Ak sa pozriete na najväčší segment v našom biznise, ktorým je akcia, nemáme tam toho veľa. EA nie je známe preto, že by vytváralo gigantické akčné tituly ako Assassin's Creed, Batman, GTA alebo tieto typy hier, ktoré sú naozaj veľké. Strategicky sa tak snažíme rozhýbať túto časť a rozšíriť v nej naše portfólio, aby sme videli, či môžeme priniesť hráčom niečo, čo tu ešte nebolo"
Soderlund ďalej dodal, že aj keď je ich cieľom vytvárať veľké akčné AAA hry, nechcú ísť priamo po GTA a predať 50 miliónov kusov. Chcú však niečo podobné, lebo v ponuke akčné adventúry s otvoreným svetom teraz letia. Potrebujú však na to správnych ľudí.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 112
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 201
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 99
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 156
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >













