EA uzavrelo uplynulý štvrťrok, DLC je v kurze |
EA zhrnulo financie letného štvrťroku, hore im išlo hlavne DLC.
EA zhrnulo financie letného štvrťroku. Rozpočet síce nemali úplne jasný a podľa toho aké účtovanie uvádzajú tak sú v zisku, alebo v strate (NON-GAAP 261 miliónov v pluse, GAAP -121 miliónov dolárov). Digitál im však išiel znovu hore o 23% a to hlavne DLC a Season passy, ktoré dali za štvrťrok 192 miliónov a za rok už 1.1 miliardy dolárov. Pritom plné digitálne hry majú menej ako polovičné tržby.
Z tržieb platforiem dali nové konzoly Xbox One a PS4 332 miliónov dolárov, PC malo 184 miliónov dolárov, staré konzoly Xbox 360 a PS3 sú ešte na 155 miliónov dolároch a mobily pridali EA 124 miliónov dolárov. Z ostatných informácii:
- EA bolo najväčším distribútorom na PS4 a Xbox One na západe, hlavne vďaka FIFA a NFL značkám
- Športové značky získali o 30% viac hráčov oproti minulému rok
- Počet Star Wars Old Republic hráčov sa zvýšil o 33% od ohlásenia expanzie Knights of the Fallen Empire
- Battlefield Hardline a Batlefield 4 majú spolu 6 miliónov hráčov mesačne
- Cez 9.5 milióna hráčov skúsilo Star Wars Battlefront betu.
EA teraz v jesennom štvrťroku prídu veľké tituly ako NFS a Star Wars Battlefront a sľubujú si od nich veľké čísla. Špeciálne Battlefront by mal podľa ich odhadov predať až 13 miliónov kusov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 112
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- RECENZIA: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition (Switch 2) 59
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60 zobraziť viac článkov >