Prečo výtvarný štýl Dawn of War 3 evokuje MOBA hru?

Nie snáď preto, že by to naozaj mala byť MOBA, ale kvôli menej realistickej grafike s menej detailnými modelmi jednotiek.

pridal roberto 15.6.2016 o 6:29 pod hry
Prečo výtvarný štýl Dawn of War 3 evokuje MOBA hru?

HRY > NOVINKY >

Režisér real-time stratégie Warhammer 40,000: Dawn of War 3, Philippe Boulle, hráčov pripravuje na zmenu výtvarného štýlu v porovnaní s predchodcami.  Dawn of War 2 sa od pôvodného Dawn of War značne líšilo a pripravované pokračovanie série si tiež pôjde svojou cestou. Vracajú sa veľké armády, budovanie základní a po bojiskách pochodujú gigantické elitné jednotky a zároveň je mimoriadny dôraz kladený na hrdinov.

Relic je v žánri real-time stratégii už dlho a namiesto kopírovania konkurencie alebo starých hitov sa zamýšľa nad možnosťami a rôznymi kombináciami prvkov hrateľnosti. A došiel k záveru, že ak chce rýchlu RTS a zároveň RTS s veľkým počtom jednotiek, je jednou z najväčších výziev zabrániť tomu, aby sa hráč počas bitiek stratil v chaose jednotiek, čim často trpeli staršie RTS-ky. Preto sa Relic nechal inšpirovať výtvarným štýlom používaným v žánri MOBA.

Prečo výtvarný štýl Dawn of War 3 evokuje MOBA hru?

Modely jednotiek tak budú menej detailné ako v Dawn of War 2 z roku 2009. Tým sa zlepší prehľadnosť bojiska, zjednoduší rozoznávanie jednotiek na základe veľkých výrazných prvkov a zároveň sa ušetrí výkon, ktorý bude použitý k dvom dôležitým veciam - rýchlejšiemu reagovaniu jednotky na príkaz a rýchlejšiemu i zrejmejšiemu oznámeniu o tom, že jednotka plní príkaz. Prvá časť je jasná, jednotky by mali v rýchlej RTS reagovať okamžite, tá druhá je o tom, že po prijatí každého príkazu sa spustí nejaká animácia. To neznamená, že všetky jednotky budú super-rýchle, ale aj pomalé jednotky dajú okamžite vedieť, že začínajú plniť úspešne zadaný rozkaz. Vzhľadom na túto zmenu prebehol vedomý odklon od akejkoľvek snahy o realizmus alebo temnotu. Hra je farebná ako stolová predloha, ktorá je základom univerza Warhammer 40,000 a viac v kreslenom/komiksovom štýle.

Prečo výtvarný štýl Dawn of War 3 evokuje MOBA hru?

Trochu viac sa dozvedáme aj o systéme elitných jednotiek. Vieme, že pred každým zápasom si vyberieme frakciu a tri z jej viacerých elitných jednotiek. Tie však nebude stačiť najať, ako obyčajné jednotky, ale budú sa odomkýnať cez Elite Points. Napríklad hrdina Gabriel Angelos stojí iba pár bodov a do hry sa zapojí v rannej fáze, pokým Imperial Knight je veľmi silná a drahá jednotka, takže sa objaví až v pokročilej hre. Zmyslom výberu nielen hrdinov, ale aj špeciálnych jednotiek, je snaha dať hráčovi možnosť si herný štýl vybranej frakcie ešte upraviť podľa vlastného vkusu, alebo jednoducho v súlade so zamýšľanou stratégiou. A toto je ešte iba častou aspektu hry, o ktorom autori hovoria ako o "Postav si vlastnú armádu", ale viac zatiaľ neprezradia. Snáď iba to, že pôjde o viac než len kozmetické úpravy jednotiek, ktoré tiež nebudú chýbať.





Páči sa mi!






Prečo výtvarný štýl Dawn of War 3 evokuje MOBA hru?
PC

Vývoj: Sega / Relic
Štýl: Stratégia / Realtime
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 27. apríl 2017
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (33)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18412)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk