Aktuálna Ghostbusters hra bola vytvorená iba za osem mesiacov, štúdio je v krachu |
A to vysvetľuje, prečo je na tom hra tak zle.
Ak ste už čo to počuli o novej Ghostbusters hre, pravdepodobne viete, že nedopadla práve najlepšie. V recenziách si získala veľmi nízke hodnotenia. Teraz server Kotaku prišiel s informáciami z pozadia vývoja, ktoré tak nejak celý stav hry objasňujú.
V prvom rade je štúdio Fireforge, ktoré hru vytvorilo, poriadne zadĺžené - podľa všetkého má dlh vo výške 12 miliónov amerických dolárov a práve vyhlásilo bankrot. Navyše popri práci na Ghostbusters mali rozrobené aj ďalšie dve hry, ktoré sa však vôbec ani nedostali von - jedna z hier s kódovým označením Atlas bola financovaná čínskou firmou Tencent, ktorá navyše vlastní 33,7% spomínaného štúdia. No a práve Fireforge má zaplatiť Tencentu $11,3 milióna.
Druhá hra s kódovým označením Zeus mala byť dodaná do obchodov Razerom. Celé je to ale ešte oveľa zamotanejšie, pretože Fireforge má byť dotiahnuté na súd firmou blízkej Razeru, a to preto, lebo mali využiť peniaze od Razeru na vytvorenie hry pre Tencent.
Všetky tieto problémy štúdia môžeme zakončiť tým, že práce na Ghostbusters hre trvali iba osem mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 61
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Activision Štýl: Akcia / RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|