Aktuálna Ghostbusters hra bola vytvorená iba za osem mesiacov, štúdio je v krachu |
A to vysvetľuje, prečo je na tom hra tak zle.
Ak ste už čo to počuli o novej Ghostbusters hre, pravdepodobne viete, že nedopadla práve najlepšie. V recenziách si získala veľmi nízke hodnotenia. Teraz server Kotaku prišiel s informáciami z pozadia vývoja, ktoré tak nejak celý stav hry objasňujú.
V prvom rade je štúdio Fireforge, ktoré hru vytvorilo, poriadne zadĺžené - podľa všetkého má dlh vo výške 12 miliónov amerických dolárov a práve vyhlásilo bankrot. Navyše popri práci na Ghostbusters mali rozrobené aj ďalšie dve hry, ktoré sa však vôbec ani nedostali von - jedna z hier s kódovým označením Atlas bola financovaná čínskou firmou Tencent, ktorá navyše vlastní 33,7% spomínaného štúdia. No a práve Fireforge má zaplatiť Tencentu $11,3 milióna.
Druhá hra s kódovým označením Zeus mala byť dodaná do obchodov Razerom. Celé je to ale ešte oveľa zamotanejšie, pretože Fireforge má byť dotiahnuté na súd firmou blízkej Razeru, a to preto, lebo mali využiť peniaze od Razeru na vytvorenie hry pre Tencent.
Všetky tieto problémy štúdia môžeme zakončiť tým, že práce na Ghostbusters hre trvali iba osem mesiacov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 35
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 30 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Activision Štýl: Akcia / RPG
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












