Aktuálna Ghostbusters hra bola vytvorená iba za osem mesiacov, štúdio je v krachu |
A to vysvetľuje, prečo je na tom hra tak zle.
Ak ste už čo to počuli o novej Ghostbusters hre, pravdepodobne viete, že nedopadla práve najlepšie. V recenziách si získala veľmi nízke hodnotenia. Teraz server Kotaku prišiel s informáciami z pozadia vývoja, ktoré tak nejak celý stav hry objasňujú.
V prvom rade je štúdio Fireforge, ktoré hru vytvorilo, poriadne zadĺžené - podľa všetkého má dlh vo výške 12 miliónov amerických dolárov a práve vyhlásilo bankrot. Navyše popri práci na Ghostbusters mali rozrobené aj ďalšie dve hry, ktoré sa však vôbec ani nedostali von - jedna z hier s kódovým označením Atlas bola financovaná čínskou firmou Tencent, ktorá navyše vlastní 33,7% spomínaného štúdia. No a práve Fireforge má zaplatiť Tencentu $11,3 milióna.
Druhá hra s kódovým označením Zeus mala byť dodaná do obchodov Razerom. Celé je to ale ešte oveľa zamotanejšie, pretože Fireforge má byť dotiahnuté na súd firmou blízkej Razeru, a to preto, lebo mali využiť peniaze od Razeru na vytvorenie hry pre Tencent.
Všetky tieto problémy štúdia môžeme zakončiť tým, že práce na Ghostbusters hre trvali iba osem mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 91
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Activision Štýl: Akcia / RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|