PRIHLÁS

Gamescom 2016: Nabral Sonic druhý dych?

Viac ako mesiac pred vydaním sme si vyskúšali nového Sonica a zdá sa, že známy maskot nabral druhý dych

pridal matus_ace 21.8.2016 o 8:58 pod hry
Gamescom 2016: Nabral Sonic druhý dych?

HRY > NOVINKY >

Priznám sa, nad Sonic hrami som už dávno zlomil palicu. Už dlho sú totiž len tieňom kvalít a slávy, ktoré túto sériu sprevádzali v 90. rokoch. Modrý turboježko stratil dych a na novších hrách je to už nejakú dobu vidno, keďže tie prinajlepšom končia len v priemere. Aj preto jednému milému zástupcovi Nintenda trvalo nejakú tú chvíľu, kým ma prehovoril na to, aby som novému Sonicovi pre 3DS dal šancu. A nebola to chyba.

Sonic Boom: Fire & Ice je pokračovaním spin-off série Sonic Boom, ktorá je transmediálnym produktom a okrem hier priniesla aj televízny seriál. A aj keď predchádzajúce dve hry dopadli dosť zle, táto sa zhruba mesiac pred vydaním javí zatiaľ veľmi slušne. Vizuál hry je 3D, ale jadrom hrateľnosti sa autori zo Sanzaru Games vracajú k 2D koreňom. A k vysokej rýchlosti, v ktorej sa hra odohráva.

Jej mechanizmus je nastavený tak, aby ste nemuseli zastaviť. Respektíve, aby zastavenie naznačilo vašu chybu, napríklad, keď narazíte na nepriateľa a nezničíte ho, či spadnete na ostne alebo inú pascu. Opäť ide o side-scrolling hru, ale o niečo viac mi osobne pripomína to, čo predvádzal kedysi Sonic the Hedgehog. A v krátkom deme sa hra naozaj javila zábavne, čo je po toľkých trapasoch so Sonicom naozaj príjemným a možno aj trochu nečakaným osviežením.

Dizajn levelov je nielen stavaný na rýchlosť, ale aj na slušnú výzvu a aj keď som si už s 2D Sonicom čo-to užil, tu hra vedela často prekážkami prekvapiť. Príjemným spestrením sú nové schopnosti, ktoré sú naviazané na elementy ohňa a ľadu. V deme sa to prezentovalo tak, že ste narazili na vodné plochy, ktoré ste mohli zmraziť a prebehnúť cez ne. Prípadne naopak, ak ste mali ohnivú schopnosť, mohli ste ľad roztopiť a dostať sa napríklad do bonusovej časti levelu.

Podľa schopností ste mohli využívať aj niektoré mechanizmy v hre, napríklad plošiny, cez ktoré ste sa dokázali prehupnúť ďalej cez prekážku. Často si tak popri rýchlom utekaní vpred, ničení nepriateľov a prekonávaní prekážok musíte všímať aj to, či máte aktívny ten správny element. Na demo to stačilo a naozaj to zabavilo. Teraz uvidíme, či sa to autorom aj vo finále podarí dotiahnuť do úspešného konca.





Páči sa mi!






3DS

Vývoj: Sega / Sanzaru Games
Štýl: Arkáda
Dátum vydania: 30. september 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Herný kútik (2)
Zdieľajte s inými hráčmi svoj herný "kútik", vzájo...
|Xsplit premium na 12 mesiacov ... (0)
ahojte, ak niekto streamujete alebo sa nahravate, ...
|Commandos: origins (1)
Zravím vás. Pracujem na SK preklade hry Commandos:...
|Predam crash bandicoot n.sane ... (0)
Ahojte, predám cartridge verziu (komplet krabic...
|Ktory herny ntb (4)
Zdravim už dlhši čas rozmyšlam o kupe ntb mam 3 fa...
|Knihy (0)
Fórum určené pre knižné témy...
|Knihy (6388)
Sem sa mozete prist podelit o svoj zazitok z knih,...
|Sector hraje ... (125237)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Must see (41768)
Su veci ktore sa slovami opisat nedaju a preto pat...
|Screenshots (62432)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Svet, ukrajina, vojny ... (38214)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk