Ultimate Team zarába 800 miliónov dolárov ročne, EA chce niečo podobné aj do Battlefieldu a ďalších značiek |
Rozšírenie mechaník Ultimate Team aj do iných hier je pre EA obzvlášť atraktívne, pretože im prináša pekný profit popri ďalších veciach v digitálnom biznise.
EA odhalila, že ich Ultimate Team biznis prispieva spoločnosti ročne čistým výnosom v hodnote $800 miliónov dolárov, čo je viac, ako 20% medziročný nárast. Ako si možno pamätáte, vlani Blake Jorgensen (EA CFO) odhalil, že príjmy z Ultimate Team dosiahli hodnotu 650 miliónov dolárov, čo predstavuje približne polovicu sumy, ktorú EA zarobí počas roka za extra herný obsah.
Pre tých, ktorí to nezaregistrovali, Ultimate Team začínal ako režim vo FIFE, odkedy sa dostal aj do ďalších značiek EA Sports, ako napríklad Madden. Popri náraste ziskov z Ultimate Team, Jorgensen tento rok na rovnakej konferencii ako vlani uviedol, že skutočná príležitosť je pre nich nájsť spôsoby, ako priviesť rovnaké funkcie, resp. rovnaký obchodný model aj do inej značky. Podľa finančného riaditeľa EA, trávia veľa času nad tým, ako priniesť podobné mechaniky na IP ako Battlefield, Battlefront a Star Wars hry. Jorgensen pokračuje tvrdením, že je veľmi pravdepodobné, že takéto dodatky uvidíme v ich hrách počas nasledujúcich rokov.
Rozšírenie mechaník Ultimate Team aj do iných hier je pre EA obzvlášť atraktívne, pretože im prináša pekný profit popri ďalších veciach v digitálnom biznise. EA tiež očakáva, že počas nasledujúcich rokov bude viac ako 50% ich hier stiahnutých online v digitálnej podobe.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >











