Kampaň Call Of Duty WWII bude rozprávať príbeh aj počas hrateľnosti, nebude mať regeneráciu zdravia |
Sledgehammer games predstavilo niekoľko detailov okolo kampane Call Of Duty WWII.
Sledgehammer games predstavilo niekoľko detailov okolo kampane Call Of Duty WWII. Presnejšie hovoria o jej štýle, ktorý bude teraz iný v otázke mixovania hrateľnosti a vyrozprávania príbehu.
Autori si totiž zobrali príklad z walking simulátorov ako Firewatch, alebo Gone Home, kde je príbeh veľmi dobre vyrozprávaný počas samotnej hrateľnosti a nie v prestrihových scénach. Niečo podobné chcú aplikovať aj oni. Chcú vyrozprávať viac príbehu priamo počas hry a menej sa sústrediť na prestrihové scény. Budú tak ma viac času na rozprávanie, hráči lepšie spoznajú postavy, nasajú atmosféru a brutalitu vojny. Dôležité však pre nich bude vyváženie rozprávania príbehu a bojov.
Zo zaujímavostí potvrdili aj to, že vaša postava v kampani nebude mať regeneráciu zdravia. Autori chcú ukázať, že je to len neostrieľaný vojak, nemôže len tak stáť a schytávať guľky. Ukážu tým jeho zraniteľnosť. Zároveň sa budú orientovať na spoluprácu v tíme. Medik vás bude liečiť, ďalší člen jednotky vás bude zásobiť muníciou. Každý z tímu bude mať svoju úlohu. Ak sa počas boja odtrhnete od tímu, budete bez zásob a budete musieť viac rozmýšľať a menej strieľať.
Bližšie hru autori predstavia na E3. Vyjde 3. novembra na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 46
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 79
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 44
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Directive 8020 11
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- Najväčšie ohlásenia a predstavenia z Gamescomu 21 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Sledgehammer games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|