Get Even dostáva mesačný odklad pre teroristický útok |
Teroristický útok po koncerte Ariany Grande poznamenal vydanie hry. Autori zatiaľ približujú detaily titulu a jeho dĺžku, ktorá môže dosiahnuť 50 hodín.
Bandai Namco práve oznámilo posun vydania ich nadchádzajúceho psychologického akčného hororu Get Even, po včerajšom teroristickom incidente po koncerte Ariany Grande, ktorý sa konal v Manchestri. Oficiálne vyhlásenie spoločnosti znie takto:
„Vzhľadom na nedávne udalosti a z úcty k obetiam, sme sa rozhodli odložiť vydanie Get Even na 23. júna. Chceli by sme vyjadriť našu najhlbšiu sústrasť všetkým, ktorých sa táto tragická udalosť týka.“
Get Even sa totiž točí okolo toho, že sa hlavný hrdina zobúdza na začiatku príbehu s jedinou spomienkou, ktorou je fakt, že chce zachrániť popovú hviezdu pripútanú k stoličke s bombou na hrudi. Je teda pochopiteľné, prečo Bandai Namco pristúpili k odloženiu. Hra okrem toho obsahuje napätý a znepokojivý príbeh, ktorý by v aktuálnom čase nemusel byť dobre prijatý.
Okrem toho sme sa však dozvedeli viacero nových informácií od vývojárov, ktoré do hry vnášajú viac svetla. Hlavným cieľom autorov bolo vytvoriť jedinečný zážitok s až filmovou atmosférou, ktorý si podľa nich berie inšpiráciu z filmov ako Inception, The Matrix, The Butterfly Effect, Source Code alebo Memento. Mnohých určite poteší aj dĺžka hry, ktorá je v tomto prípade rôznorodá, no v najvyššej možnej miere môže dosiahnuť až 50 hodín. Hráči zameraní na akciu by mali byť schopní Get Even dokončiť v priebehu 9 - 10 hodín, prieskumníkov by mala udržať 12 - 15 hodín a tí, ktorí chcú odhaliť úplne všetky tajomstvá, by s hrou mali stráviť podľa odhadov 40 - 50 hodín, čo je na tento žáner naozaj atypická, ale veľmi slušná dĺžka.
Vývojári tiež upozorňujú na fakt, že Get Even ponúkne slušnú znovuhrateľnosť, nakoľko sa s ďalším hraním môžete pozrieť na príbeh z úplne inej perspektívy. Okrem toho môžete tiež robiť rôzne rozhodnutia a tak dostať úplne iný koniec. Čo sa týka vylepšení na PS4 Pro, The Farm 51 nie je veľké vývojárske štúdio, ktoré by sa mohlo zamerať na dôkladné vylepšenia a možnosti pre túto konzolu. Vývojári však použili tzv. bezpečné vylepšenia. Tie zahŕňajú základ, ktorým je podpora 4K, no framerate a efekty zostávajú podobné, ako na klasickej PS4.
V prípade PC hráčov je zahrnutá podpora SLI a Crossfire, no autori upozorňujú, že sa stále jedná len o Unreal Engine 3, ktorý je síce upravený, vyzerá dobre, no nejedná sa o AAA produkciu. Autori tiež priznali, že podpora hry pre Switch je len na rozhodnutí vydavateľa, no podpore pre ich budúce projekty sú skutočne otvorení, pretože ich možnosti konzoly fascinujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 51
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / The Farm 51 Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|