Ako Sony odôvodňuje nepripojenie sa ku crossplatform mutiplayeru v hrách? |
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League.
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League. Jeho vysvetlenie je však zvláštne a nevyzerá, že by plánovali svoj postoj v dohľadnej dobe meniť.
Hovorí, že napríklad Minecraft je hra pre všetky vekové kategórie, majú s nimi zmluvu a musia ich ochraňovať v sledovanom Playstation univerze. Otvorenie by znamenalo ohrozenie detí externým vplyvom, ktoré nemôžu ovládať ani sledovať. Je to niečo, k čomu musia pristupovať veľmi opatrne.
Toto vysvetlenie sa však vôbec nezhoduje s pripojením Rocket League k Steamu, ten tiež nemôžu sledovať a obraňovať hráčov pred externým vplyvom Steam hráčov (Rocket League je PEGI 3+). Zároveň to už vôbec nevysvetľuje nepripojenie sa ku crossplatform multiplayeru v Rocket League, kde teraz pôjde Switch-Xbox One-PC spolu bez PS4.
Na otázku, prečo to Nintendo povoľuje, odpovedal, že každý má svoje rozhodnutia, oni nič filozofické proti crossplatform multiplayeru nemajú. Nakoniec dodal, že dvere v tejto oblasti nie sú zatvorené, ale momentálne o tom nediskutujú. Je to vraj na diskusiu medzi nimi a ich akcionármi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 26
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 44
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14
- SCS software oficiálne ohlásilo Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 10 zobraziť viac článkov >