Dlhší vývoj Assassin’s Creed Origins umožnil vytvoriť živý svet, v ktorom si budete môcť napríklad pohladkať mačky

Ak ste sa ešte nerozhodli o kúpe novej AC hry, možno vás presvedčí to, že sa v nej môžete hrať s mačkami. Dlhší vývoj však priniesol viacero benefitov.

pridal Gam_er 6.10.2017 o 20:11 pod hry
Dlhší vývoj Assassin’s Creed Origins umožnil vytvoriť živý svet, v ktorom si budete môcť napríklad pohladkať mačky

HRY > NOVINKY >

Minulý mesiac sa uskutočnil v Londýne oficiálny Assassin’s Creed event, ktorý priniesol nový gameplay na Origins, ďalšie informácie a tiež odhalil novú súčasť hry, ktorou je interakcia s mačkami. V starovekom Egypte išlo totiž o posvätné zvieratá, ktoré tak logicky nemohli vývojári v hre obísť len tak. Mačky sú teda len ďalším príkladom toho, ako pozorne pristupoval Ubisoft k detailom v otvorenom svete, ktorý by mal byť tentokrát živší než kedykoľvek predtým. 

Vďaka prepracovanému NPC systému majú postavy svoje správanie a rôzne potreby či harmonogram, ktorému sa venujú aj vtedy, keď momentálne nie sú na obraze. Svet by tak mal pôsobiť skutočne živým dojmom a rôzne questy budete môcť riešiť viacerými spôsobmi. Vývojári tieto novinky mohli do hry integrovať vďaka dlhšiemu vývoju, ktorý má podľa režiséra Ashrafa Ismaila značný podiel na celkovej kvalite hry:

„Mali sme 4 roky na to, aby sme túto hru urobili. Keď sme začínali, našim zámerom bolo znova objaviť zážitok zo značky Assassin’s Creed. To znamená, že sme mali veľa nových spôsobov a pohľadov na to, ako uvažovať o obsahu hry, hrateľnosti a štruktúre príbehu. Ak chcete tieto veci urobiť správne a dobre, vyžaduje si to určitý čas. Takže sme potrebovali celý 4 roky na to, aby sme túto špecifickú hru priviedli k životu. 

Ak by sme nemali taký dlhý čas, ak by sme ju vydali minulý rok, nebola by to hra, ktorú by sme vám chceli ponúknuť. Išlo o veľmi otvorený projekt pre celú spoločnosť. Chceli sme urobiť naozaj veľkú hru, ktorá presunie AC do novej éry a dá hráčom nový zážitok. Vedenie v nás verilo a dalo nám dostatok času na to, aby sme urobili všetko, čo sme chceli. Mali sme nad Origins vlastnú zodpovednosť. Rozhodne sme využili jeden bonusový rok vývoja, ktoré sme naozaj potrebovali." 

V hre je tak mnoho detailov, ktoré by tam vôbec nemuseli byť, ale sú a prispievajú k celkovému zážtku. Najnovšie sa ukazuje detail na interakciu s mačkami. Akonáhle sa k nim Bayek priblíži, automaticky sa k nim zohne a začne ich hladkať. Bonusom k tejto interakcii je, že ak sa niekedy nebudete v hre ponáhľať za svojim questom, mačka vás bude chvíľku nasledovať. 

 Assassin’s Creed Origins vychádza 27. októbra na PC, PS4 a Xbox One. 





Páči sa mi! (+4)

Zaradené pod: ubisoft






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (0)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19843)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk