EA si patentovalo matchmaking na dlhšie hranie a aj na zarábanie, pridalo aj dynamickú náročnosť |
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA.
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA. Konkrétne EA má patent nazvaný Engagement Optimised Matchmaking (EOMM), ktorý je môže hráča viesť rôznymi smermi.
Patent je založený na úprave matchmakingu a to pre dlhšie hranie, retenciu, alebo na vyššie zárobky. Totiž systém sleduje ako hráte, ako dlho hráte bežne, vie kedy vás hra začína frustrovať a podľa toho môže upravovať ďalšie matchmakingy, aby vás neskôr dala dokopy so slabšími hráčmi, alebo naopak vie kedy míňate peniaze a motivuje vás na kupovanie ďalších zbraní napríklad.
Ďalší patent je Dynamic difficulty adjustment (DDA), ktorý je na použitie v singleplayer hrách, kde sa dynamicky zvyšuje alebo znižuje náročnosť podľa vášho výkonu a optimalizuje tak vyťaženie hráča počas celej hry. V testoch dosiahli o 9% vyššiu angažovanosť hráčov.
V zásade sú to len patenty a podobne ako pri Activisione, ťažko povedať, či budú aj reálne použité.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 139
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 193
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >