Advertisement

EA si patentovalo matchmaking na dlhšie hranie a aj na zarábanie, pridalo aj dynamickú náročnosť

Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA.

PC
PS4
Mobil
Xbox One
Switch
pridal saver 10.1.2018 o 12:21 pod hry
EA si patentovalo matchmaking na dlhšie hranie a aj na zarábanie, pridalo aj dynamickú náročnosť

HRY > NOVINKY >

Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA. Konkrétne EA má patent nazvaný Engagement Optimised Matchmaking (EOMM), ktorý je môže hráča viesť rôznymi smermi.

Patent je založený na úprave matchmakingu a to pre dlhšie hranie, retenciu, alebo na vyššie zárobky. Totiž systém sleduje ako hráte, ako dlho hráte bežne, vie kedy vás hra začína frustrovať a podľa toho môže upravovať ďalšie matchmakingy, aby vás neskôr dala dokopy so slabšími hráčmi, alebo naopak vie kedy míňate peniaze a motivuje vás na kupovanie ďalších zbraní napríklad.

Ďalší patent je Dynamic difficulty adjustment (DDA), ktorý je na použitie v singleplayer hrách, kde sa dynamicky zvyšuje alebo znižuje náročnosť podľa vášho výkonu a optimalizuje tak vyťaženie hráča počas celej hry. V testoch dosiahli o 9% vyššiu angažovanosť hráčov.

V zásade sú to len patenty a podobne ako pri Activisione, ťažko povedať, či budú aj reálne použité.

 


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#104


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk