Nvidia predstavila ATAA antialiasing prepočítavaný raytracingom |
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na postupne sa rozbiehajúcom raytracingu.
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na rozbiehajúcom sa raytracingu. Ten sa vďaka zvyšujúcemu výkonu grafík začína postupne dostávať do hier, aj keď zatiaľ len v dodatočných funkciách, ale stále väčších.
Nvidia teraz predstavila ATAA antialiasing postavený na tejto technológii. Jeho cieľom je ponúknuť antialiasing, ktorý odstráni rozmazávanie Temporal Antialiasingu, pričom si zachováva 8x supersampling geometrie, shadingu a materiálov.
Antialiasing by bol postavený na prichádzajúcom Microsoft DXR API a podporovaný novými kartami. Nvidia to už rozbehala na Unreal engine, kde na Titan V pri 1080p rozlíšení trval 18.4ms pri 8x supersamplingu, 9.3ms pri 4xSS a 4.6ms 2xSS. Pri tomto procese najskôr vytvorili TAA, ktorý následne spracovali cez raytracing.
Uvidíme, či sa to niekedy dostane do reálneho použitia v hrách a či to bude dostatočne rýchle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 147
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >