Nvidia predstavila ATAA antialiasing prepočítavaný raytracingom |
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na postupne sa rozbiehajúcom raytracingu.
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na rozbiehajúcom sa raytracingu. Ten sa vďaka zvyšujúcemu výkonu grafík začína postupne dostávať do hier, aj keď zatiaľ len v dodatočných funkciách, ale stále väčších.
Nvidia teraz predstavila ATAA antialiasing postavený na tejto technológii. Jeho cieľom je ponúknuť antialiasing, ktorý odstráni rozmazávanie Temporal Antialiasingu, pričom si zachováva 8x supersampling geometrie, shadingu a materiálov.
Antialiasing by bol postavený na prichádzajúcom Microsoft DXR API a podporovaný novými kartami. Nvidia to už rozbehala na Unreal engine, kde na Titan V pri 1080p rozlíšení trval 18.4ms pri 8x supersamplingu, 9.3ms pri 4xSS a 4.6ms 2xSS. Pri tomto procese najskôr vytvorili TAA, ktorý následne spracovali cez raytracing.
Uvidíme, či sa to niekedy dostane do reálneho použitia v hrách a či to bude dostatočne rýchle.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 94
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 187
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- RECENZIA: ARC Raiders 64
- Kingdom Come: Deliverance 2 je na víkend zadarmo na Steame a Xboxe, zároveň je v z 13 zobraziť viac článkov >
















