Nvidia predstavila ATAA antialiasing prepočítavaný raytracingom |
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na postupne sa rozbiehajúcom raytracingu.
Nvidia predstavila svoj nový typ antialiasingu postavený na rozbiehajúcom sa raytracingu. Ten sa vďaka zvyšujúcemu výkonu grafík začína postupne dostávať do hier, aj keď zatiaľ len v dodatočných funkciách, ale stále väčších.
Nvidia teraz predstavila ATAA antialiasing postavený na tejto technológii. Jeho cieľom je ponúknuť antialiasing, ktorý odstráni rozmazávanie Temporal Antialiasingu, pričom si zachováva 8x supersampling geometrie, shadingu a materiálov.
Antialiasing by bol postavený na prichádzajúcom Microsoft DXR API a podporovaný novými kartami. Nvidia to už rozbehala na Unreal engine, kde na Titan V pri 1080p rozlíšení trval 18.4ms pri 8x supersamplingu, 9.3ms pri 4xSS a 4.6ms 2xSS. Pri tomto procese najskôr vytvorili TAA, ktorý následne spracovali cez raytracing.
Uvidíme, či sa to niekedy dostane do reálneho použitia v hrách a či to bude dostatočne rýchle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 177
- Alza spustila nové zľavy 26
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >