Playground: Prijali sme ponuku Microsoftu, aby sme urobili niečo ešte lepšie ako Forza Horizon 3

Štúdio bolo dlho nezávislé a napokon sa rozhodli vstúpiť pod krídla Microsoftu. Ten im dá potrebné zdroje na to, aby naplnili svoju novú víziu. Čo to bude?

pridal Gam_er 5.10.2018 o 11:00 pod hry
Playground: Prijali sme ponuku Microsoftu, aby sme urobili niečo ešte lepšie ako Forza Horizon 3

HRY > NOVINKY >

Šéf štúdia Playground, Ralph Fulton, hovoril o rozhodnutí spoločnosti Playground prijať ponuku Microsoftu. Chceli ísť nad rámec toho, čo dosiahli s Forzou Horizon 3 a verili, že first party cesta im tento cieľ pomôže dosiahnuť:

„Boli sme dlho nezávislí a milovali sme byť nezávislí. Naša akvizácia začiatkom roka prišla z postavenia, ktoré sme milovali, no zároveň sme milovali to, na čom sme pracovali s Microsoftom. Zmenilo sa niekoľko vecí. Jedna vec sú zmeny, ktoré sa udiali medzi Horizon 3 a súčasnosťou. Keď sme robili Horizon 3, boli sme štúdio skladajúce sa z jedného tímu.

Bolo to veľmi jednoduché podnikanie, premýšľanie, rozhodovanie a manažment. Teraz máme nový tím, ktorý je nám veľmi blízky a vy nikdy neuvidíte to, na čom pracuje. Mám rád toto teasovanie! Sú to dve odlišné hry, dva odlišné žánre, oba pre Xbox. Zrazu, keď sa vaša firma rozrastá a pribúdajú zamestnanci, začína sa meniť aj to, ako premýšľate a to, ako bude vyzerať vaša budúcnosť.

Ďalšou vecou je, že sme dosiahli obrovský úspech ako nezávislí. Forza Horizon 3 prekročila očakávania v podstate v každej oblasti a my sme sa cítili tak dobre, ako sa len nezávislé štúdio môže cítiť. Našim cieľom je rast, napredovanie a snaha robiť veci lepšie než sme robili kedykoľvek predtým. Nič z toho by nebolo možné, keby sme sa nestali súčasťou rodiny.

Mali sme trocha kuriózny ani nie first party, ani nie third party...dobre, tak second party status. Boli sme nezávislé štúdio, ktorého klientom bol Microsoft, ale tiež sme pracovali na first party značke. Takže sme boli pravdepodobne priamo v prvej línii, pokiaľ išlo o technológie - mali sme prvý Xbox One S devkit vo Veľkej Británii, boli sme prvou cross-play hrou na Xboxe. HDR bolo ďalšie, myslím, že sme boli za druhou hrou, ktorá vyšla s podporou HDR. O týchto veciach sme vedeli a pravdepodobne sme boli uprednostnení pred ostatnými. No stále tu bola aj tá časť, ktorú nemáte vtedy, keď nie ste členom jednej rodiny.“ 

Playground štúdio sa v priebehu tohto roka rozrástlo o ďalší tím, ktorý zrejme robí na Fable, a práve hľadajú ľudí do tretieho tímu, ktorý začne robiť na ďalšom titule.





Páči sa mi! (+2)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19517)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk