Quake IV interview |
Gamspy zverejnilo interview s Rickom Johsonom z Raven softwaru pracujúcim na Quake IV. Hra bude príbehom priame pokračovanie Quake II a bude viac single playerovo zameraná, ale to samozrejme neznamená že bude mať aj rozsiahlu multiplayerovú časť (na tej sa bude pracovať neskôr lebo ID len teraz dopracuváva multiplayer do Doom III enginu a Raven tiež videl multiplayer v pohybe len teraz na Quakecone). Na hre sa už pracuje viac ako rok a ešte minimálne rok sa pracovať bude. Na otázku ako sa pracuje s novou Doom III technológiou, Rick odpovedal, že najzložitejšie je to z hľadiska modelovania a textúrovania, totiž hra vyžaduje hi-poly modely pre každú textúru ktorá bude v hre použitá. Teda počet programátorov pracujúcich na hre je rovnaký ako napríklad pre SOF II, alebo Jedi Academy, ale niekoľkonásobne sa zvýšil počet grafikov, animátorov, modelerov a textúrovačov, plus majú jedného človeka čisto na GUI a rôzne interaktívne menu ktoré sa budú objavovať v každom levely. No uvidíme, myslím že po vyjdení Dooma budúci roka sa pozornosť bude sústreďovať na Quake IV a potom sa dozvieme viac detailov a možno uvidíme aj nejaké shoty.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 87
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 50 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













