Quake IV interview |
Gamspy zverejnilo interview s Rickom Johsonom z Raven softwaru pracujúcim na Quake IV. Hra bude príbehom priame pokračovanie Quake II a bude viac single playerovo zameraná, ale to samozrejme neznamená že bude mať aj rozsiahlu multiplayerovú časť (na tej sa bude pracovať neskôr lebo ID len teraz dopracuváva multiplayer do Doom III enginu a Raven tiež videl multiplayer v pohybe len teraz na Quakecone). Na hre sa už pracuje viac ako rok a ešte minimálne rok sa pracovať bude. Na otázku ako sa pracuje s novou Doom III technológiou, Rick odpovedal, že najzložitejšie je to z hľadiska modelovania a textúrovania, totiž hra vyžaduje hi-poly modely pre každú textúru ktorá bude v hre použitá. Teda počet programátorov pracujúcich na hre je rovnaký ako napríklad pre SOF II, alebo Jedi Academy, ale niekoľkonásobne sa zvýšil počet grafikov, animátorov, modelerov a textúrovačov, plus majú jedného človeka čisto na GUI a rôzne interaktívne menu ktoré sa budú objavovať v každom levely. No uvidíme, myslím že po vyjdení Dooma budúci roka sa pozornosť bude sústreďovať na Quake IV a potom sa dozvieme viac detailov a možno uvidíme aj nejaké shoty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 137
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 31
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|