Nový Unreal engine sa už varí

pridal spacejunker 26.1.2004 o 11:15 pod hry
HRY > NOVINKY >

Kedysi sa viedli nikdy nekončiace debaty, ktorý engine je lepší, krajší apod, Quake vs Unreal. S príchodom prvých obrázkov na Doom III bolo všetko rozhodnuté a všetky zraky sa upreli na tento projekt s neuveriteľnými tieňmi a detailnými postavami. Týmto smerom sa rozhodli ísť aj tvorcovia Unreal 2 (Epic). V diskusnom fóre na Beyond Unreal rozpráva Tim Sweeney o nových technológiách použitých v pripravovanom Unreal engine. Predovšetkým sa chcú zamerať na realitu v najväčšej možnej miere do posledného pixelu. Každý jeden objekt bude vrhať svoj tieň, tie však nebudú mať ostré hrany, ale budú rozmazané, samozrejme pri realtime renderingu. Každý objekt bude okrem RGB obsahovať aj normálovú a secular textúru, čo zvýši detailnosť jednotlivých objektov. Prvá hra postavená na tomto engine by sa mala objaviť do dvoch rokov, pričom hráči budú mať oveľa výkonnejšie počítače ako teraz. Podľa tvorcov výkon dnešných PC nepostačuje na plynulý chod nového enginu (som zvedavý na hardvérové požiadavky).





Páči sa mi!






na

+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20064)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk