TOCA Race Driver 2 bude mať reálne deštrukcie |
TOCA Race Driver 2 bude využívať revolučný deštrukčný engine Terminal Damage, vyvinutý na základe pozorovaní reálnych kolízií počas závodov. Jazdné vlastnosti každého z 35 vozidiel budú ovplyvnené poškodením, každý jeden škrabanec alebo zlyhanie niektorej časti vozidla sa bude prejavovať. Každé vozidlo v hre bude mať 1000 deformačných bodov a zrážky sa budú prerátavať v reálnom čase, plechy sa budú ohýbať, sklo bude praskať a plast vybuchovať. Všetky odpadnuté časti vozidla zostanú ležať na trati! Zrážky, zlyhanie častí vozidla budú sprevádzané patričným zvukovým efektom, pri absolútnej deštrukcii hra končí a hráč bude musieť celú trať prejsť znovu. TOCA 2 ponúka najširší záber závodov áut pokrývajúci 15 rozličných štýlov (V8 Supercars, Rally Cross, Super Truck Racing alebo Ice Racing) v 31 šampionátoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Codemasters / Codemasters Štýl: racing | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|