Vývojár: Nové konzoly nám umožnia skrátiť čas potrebný na optimalizáciu, ktorý lepšie využijeme pri vývoji hier

Hemanshu Chhabra z Tripe-I Games tvrdí, že dnes strávia veľa času optimalizovaním. Silnejší CPU a GPU im umožnia skrátiť tento čas, ktorý investujú do rozvoja hier.

pridal Gam_er 26.7.2019 o 12:57 pod hardware
Vývojár: Nové konzoly nám umožnia skrátiť čas potrebný na optimalizáciu, ktorý lepšie využijeme pri vývoji hier

HARDWARE > NOVINKY >

Bolo potvrdené, že PS5 aj Xbox Scarlett dostanú procesor AMD Zen 2. Vzhľadom na to, aké podobné špecifikácie majú zatiaľ oba systémy. Je pravdepodobné, že aj PS5 skončí pri pamätiach GDDR6, tak ako Scarlett. Čo presne však môžeme od uvedeného nového hardvéru očakávať, pokiaľ ide o vplyv, ktorý bude mať na hry a ich vývoj? Nad tým sa už nejaký čas zamýšľajú viacerí vývojári, ktorí sa postupne delia o svoje stanoviská. 

Jedným z nich je aj Hemanshu Chhabra z Tripe-I Games, ktorí stoja za prichádzajúcou adventúrou Hindsight 20/20. Chhabra tvrdí, že dopad nového hardvéru na hry ako taký bude naozaj viditeľný. Podľa neho dostupný výkon skráti čas potrebný na optimalizáciu a dá vývojárom priestor na to, aby sa viac venovali samotnej tvorbe hry, čo prinesie samozrejme väčšiu prepracovanosť a možnosti:

„Predtým, než sme sa dostali k plne 3D hre s veľkými svetmi a niekoľkými hrateľnými postavami, sme trávili veľa času s grafickou a CPU optimalizáciou. Našim hráčom chceme na všetkých konzolách poskytnúť bezproblémovú 1080p/60fps skúsenosť. Pre plnú 3D hru s veľkými svetmi a niekoľko hodinovou hrateľnosťou je to naozaj veľká výzva. 

Naša optimalizácia CPU zahŕňa umelú inteligenciu a akési zosekanie rozsahu správania entít tak, aby robili len to, čo potrebujeme. Okrem toho pri CPU ide aj o optimalizáciu fyziky. V prípade grafickej stránky ide o združovanie náročných assetov a používanie bežnejších textúr, aby sme predišli problémom. Okrem toho obmedzujeme osvetlenie všade, kde je to možné a ručne optimalizujeme shadery pre rôzne konzoly.

Lepšie CPU a GPU pre nás znamená luxus v podobe toho, že by sme čas strávený optimalizáciou mohli venovať viac tvorbe hry. Moje zázemie je inžinierstvo a zatiaľ čo si užívam veľa vecí pri optimalizovaní, ako herný dizajnér by som radšej trávil oveľa viac času budovaním hry a zahrnutím ďalších nápadov, ktoré by hru mohli vylepšiť. Očakávam, že budúce konzoly mi to umožnia.





Páči sa mi! (+5)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (34)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18424)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk