Nvidia predpovedá, že prvá AAA hra, ktorá bude vyžadovať raytracing, vyjde v roku 2023 |
História sa nemýli a hovorí, že 5 rokov po uvedení niektorej novej technológie na trh sa stane štandardom. Z toho vychádza aj Morgan McGuire z Nvidie, ktorý hovorí, že prvá hra, ktorá bude vyžadovať raytracing, by mohla prísť v roku 2023.
Zároveň v roku 2024 očakáva, že do hier bude zapracovaný prvý hybridný raytracingový/rasterizačný systém. Tento systém ponúkne oveľa hlbšie zapracovanie raytracingu. Takéto systémy by fungovali do roku 2034, kedy sa enginy posunú na plný raytracingový systém.
I predict that the first AAA game to REQUIRE a ray tracing GPU to run will ship in 2023, and every gaming platform will offer accelerated ray tracing by that year. #SIGGRAPH https://t.co/orlS2Ka51Y pic.twitter.com/lETomAM9b7
— Morgan McGuire (@CasualEffects) July 28, 2019
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 29
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 68
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 29
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41 zobraziť viac článkov >