Prečo vlastne Sony kúpilo Insomniac Games? Na čom budú pracovať? |
Shawn Layden poskytol rozhovor pre Hollywood reporter, v ktorom viac rozrozprával ohľadne nedávno odkúpeného štúdia Insomniac Games a zodpovedal aj niekoľko otázok, ohľadne ich budúcnosti značiek.
Ako dlho ste sa na Insomniac pripravovali?
Insomniac Games je našim partnerským štúdiom už viac ako 20 rokov a spolupracujeme s celým tímom už od čias Spyra. Od tej doby sme dokázali vytvoriť sériu Ratchet & Clank, Resistance: Fall of Man a samozrejme najnovšieho Spider-Mana. Čo však z každého pohľadu môžeme zhodnotiť ako úspešnú spoluprácu. Takže sa poznáme už dosť dlho a natoľko, aby sme mohli štúdio pripojiť k PlayStation Worldwide Studios. Najdôležitejšie pri kúpe je, či sadnú našej kultúre a či sadnú k našim cieľom. A Insomniac Games do toho perfektne sadlo. Prinášajú kvalitu a inovácie, sú to základné prvky, na ktoré sa vždy orientujeme. Na tím môžem povedať len dobré veci a sme veľmi nadšení.
Prečo ste sa až teraz rozhodli pre kúpu štúdia? Zvážili ste to až po úspechu Marvel’s Spider-Man?
Samozrejme. Ich najnovší projekt Spider-Mana ukázal to, aký dopad má Insomniac Games na celkovú tvorbu hier. Určujú štýl. Je len málo nezávislých štúdií, ktoré dosiahnu niečoho takého. Sú niečo, čo nájdete len zriedkavo a teraz sme cítil, že nastal ten pravý čas, aby sme s nimi formalizovali náš vzťah.
Aké zmeny čakajú Insomniac Games, ktoré už patria pod PlayStation Worldwide Studios?
Insomniac nečakajú žiadne veľké zmeny. Je to fantastické štúdio, vytvárajú fantastický obsah. Nemyslím si, že k nim niekto od nás príde a povie im, ako majú vytvárať hry. Majú vlastné postupy. Myslím si, že to, čo im Worldwide Studios práve poskytne, je užší vzťah k inováciám - či už ide o pokročilejšiu technológiu, alebo dizajn hier. Máme niekoľko tímov s mimoriadnym talentom na tvorbu hier. Teraz sme ale v bode, v ktorom si všetky naše tímy vymieňajú technológie a techniky a inovácie, aby sa stali lepšími a silnejšími. Sú tam len výhody. Neexistuje nič, čo by zmenilo ich kultúru alebo schopnosť vytvárať zaujímavé hry, ktoré prinášajú už 20 rokov.
Čo znamená získanie Insomniacu pre Sunset Overdrive, ktorá bola exkluzívne pre konzolu Xbox od Spoločnosti Microsoft?
Bol to hlavne pre Insomniac skvelý zážitok a veľa sa z toho naučili. Pokiaľ ide o samotnú značku Sunset Overdrive, aby som bol úprimný nie sme si práve istí, či sa ňou chceme ďalej zaoberať. Skôr sa nám páčilo, čo dokázali s ich najnovším projektom Spider-Mana, následne Ratchet & Clank sú veľmi dôležitejšími sériami pre súčasnosť a aj budúcnosti štúdia. A na ne sa budeme sústrediť
Aký je prístup Sony k získavaniu nových štúdií?
Hlavne sa na to pozeráme z pohľadu Worldwide Studios, tak dostávajú plnú podporu Sony Interactive Entertainment a Sony a aj mňa. A keď sme sa pozreli na Insomniac Games, získanie štúdia tohto kalibru s takou veľkosťou, bolo tou skutočnou cestou, ako posilniť naše možnosti v oblasti inovácií a kvality hier so silným zameraním na príbeh a rozprávanie.
A presne toto sú veci, ktoré robíme. Chceme rozprávať príbehy, chceme vytvoriť miesto, kde vývojári hier môžu priniesť svoje vízie k životu a rozprávať príbehy, ktoré ovplyvnia emócie a záujmy našich hráčov. Insomniac sa perfektne hodí do tejto divízie, ktorú sme vytvorili vo Worldwide studios
Insomniac Games sa tak stáva 14. štúdiom PlayStation Worldwide Studios. Odteraz patria pod nich, aj keď Sony im necháva slobodu vyberať si značky a nebudú zasahovať do ich plánov, rovnako ako nezasahujú do vývoja v iných svojich štúdiách. Na všetky ich nápady sa tešia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 66
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 66
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 212
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >