Vydavateľská iniciatíva Double Fine Presents možno skončí |
Štúdio Double Fine je jedným z nových prírastkov do rodiny Microsoftu a aj keď si samotní vývojári odkúpenie pochvaľujú (navyše Psychonauts 2 stále vydajú na viac platforiem), nemusí sa pre nich úplne všetko skončiť šťastne. Double Fine nebolo totiž len štúdio, ale fungovali aj ako vydavateľ menších indie titulov pod labelom Double Fine Presents.
Práve ten je po akvizícii v ohrození, čo detailnejšie vysvetlil Tim Schafer. Podľa neho je redundantné mať vydavateľstvo v rámci vydavateľstva a z biznisového hľadiska to nedáva zmysel. Je to však komplikovaná situácia a nič ešte nie je isté.
Vydavateľstvo vzniklo v roku 2014 a jeho cieľom bolo pomôcť nezávislým vývojárom presadiť sa. Toto však nie je cieľ, na ktorý by Double Fine rezignovali. Stále totiž môžu robiť napríklad Day of the Devs, ktoré doteraz pomohlo zviditeľniť zhruba 70-80 indie hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 68
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31 zobraziť viac článkov >