Brothers in Arms založený na realite |
HomeLan zverejnil interview o prvom vlastnom titule z produkcie GearBox Software Brothers In Arms. V rozhovore so spoluzakladateľom tímu Randym Pitchfordom sa dozviete o inšpirácii a obrovskom prieskume, ktorý bol potrebný pre vytvorenie takéhoto titulu. Akékoľvek iné informácie si šetrí vydavateľ Ubisoft na tohtoročnú E3, kde bude Brothers In Amrs predstavený verejnosti v stánku, ktorý nemožno minúť. GearBox Software je vo svete predovšetkým známy rôznymi konverziami úspešných titulov, ako Tony Hawks Pro Skater, James Bond alebo Halo. Vývoj Brothers In Arms sa snažili autori udržať v tajnosti až dodnes, aby nedochádzalo k nenaplneným sľubom. Teraz keď je pripravený, môže byť predstavený aj verejnosti. Dôležitý je však fakt, že BIA sa objaví koncom roka na konzolách (pravdepodobne PS2 a Xbox) a platforme PC. S myšlienkou urobiť titul založený na pravdivých príbehoch vojakov sa začali pohrávať autori už pred mnohými rokmi. Tou pravou motiváciou vojakov v obrovských bitkách bola jedine lojalita k rodinám a k svojim spolubojovníkom. Zakaždým keď vyšla kniha alebo sa do kín dostal film, Randy spolu s Brianom Martelom (vice president) živo diskutovali a snažili sa o príbehu a okolnostiach zistiť viacej. Na prieskum a získavanie materiálov sa vyvinula nadľudská snaha. Ako hovoria autori, keď sme začínali študovať materiály boli sme amatéri a teraz sa z nás stali experti. Od návštevy obrovských archívov, miest kde sa bitky odohrali, strelníc a múzeí, cez čítanie množstva literatúry, študovanie dobových dokumentov, fotografií a ich katalogizácie, až po naozajstné predvádzanie vojenskej techniky, kde jeden tank strieľa na druhý. Kompletný výpis nájdete v spomínanom rozhovore. Randy sa takisto pozastavuje nad presnými a realistickými modelmi, balistikou a zvukmi zbraní, ktoré budú v hre. BIA je umenie a je založené na pravdivých príbehoch. Hráči tak budú mať možnosť pocítiť najrealistickejšiu taktickú FPS z druhej svetovej vojny, aká kedy bola vyvinutá. Možno sú použité slová prisilná káva a zaváňajú reklamou. Z dostupných informácií, skúseností autorov a vydavateľa sa môže Brother In Arms stať Call of Duty killer.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 294
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 110
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Ubisoft / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|