Brothers in Arms založený na realite

pridal spacejunker 20.4.2004 o 17:29 pod hry
HRY > NOVINKY >

HomeLan zverejnil interview o prvom vlastnom titule z produkcie GearBox Software Brothers In Arms. V rozhovore so spoluzakladateľom tímu Randym Pitchfordom sa dozviete o inšpirácii a obrovskom prieskume, ktorý bol potrebný pre vytvorenie takéhoto titulu. Akékoľvek iné informácie si šetrí vydavateľ Ubisoft na tohtoročnú E3, kde bude Brothers In Amrs predstavený verejnosti v stánku, ktorý nemožno minúť. GearBox Software je vo svete predovšetkým známy rôznymi konverziami úspešných titulov, ako Tony Hawks Pro Skater, James Bond alebo Halo. Vývoj Brothers In Arms sa snažili autori udržať v tajnosti až dodnes, aby nedochádzalo k nenaplneným sľubom. Teraz keď je pripravený, môže byť predstavený aj verejnosti. Dôležitý je však fakt, že BIA sa objaví koncom roka na konzolách (pravdepodobne PS2 a Xbox) a platforme PC. S myšlienkou urobiť titul založený na pravdivých príbehoch vojakov sa začali pohrávať autori už pred mnohými rokmi. Tou pravou motiváciou vojakov v obrovských bitkách bola jedine lojalita k rodinám a k svojim spolubojovníkom. Zakaždým keď vyšla kniha alebo sa do kín dostal film, Randy spolu s Brianom Martelom (vice president) živo diskutovali a snažili sa o príbehu a okolnostiach zistiť viacej. Na prieskum a získavanie materiálov sa vyvinula nadľudská snaha. Ako hovoria autori, keď sme začínali študovať materiály boli sme amatéri a teraz sa z nás stali experti. Od návštevy obrovských archívov, miest kde sa bitky odohrali, strelníc a múzeí, cez čítanie množstva literatúry, študovanie dobových dokumentov, fotografií a ich katalogizácie, až po naozajstné predvádzanie vojenskej techniky, kde jeden tank strieľa na druhý. Kompletný výpis nájdete v spomínanom rozhovore. Randy sa takisto pozastavuje nad presnými a realistickými modelmi, balistikou a zvukmi zbraní, ktoré budú v hre. BIA je umenie a je založené na pravdivých príbehoch. Hráči tak budú mať možnosť pocítiť najrealistickejšiu taktickú FPS z druhej svetovej vojny, aká kedy bola vyvinutá. Možno sú použité slová prisilná káva a zaváňajú reklamou. Z dostupných informácií, skúseností autorov a vydavateľa sa môže Brother In Arms stať Call of Duty killer.





Brothers in Arms založený na realite
Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox, call of duty






PC
PS2
Xbox

Vývoj: Ubisoft / Gearbox Software
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  2005
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19536)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk