Remaster Diabla 2 je podľa slov bývalých vývojárov Blizzardu takmer nemožný, veľa dát sa počas vývoja stratilo

ExileCon okrem ohlásenia Path of Exile 2 a aj verzie pre mobily priniesol aj panel, kde vyspovedal zakladateľov žánru, ktorý stáli pri tvorbe prvých dvoch Diablo hier

pridal DeCain 19.11.2019 o 10:28 pod hry
Remaster Diabla 2 je podľa slov bývalých vývojárov Blizzardu takmer nemožný, veľa dát sa počas vývoja stratilo

HRY > NOVINKY >

V rámci výstavy ExileCon 2019 tvorcovia série Diablo - Max Schaefer, Erich Schaefer a David Brevik - zdieľali množstvo príbehov o sérii, ktorá popularizovala ARPG žáner. Jeden z najzaujímavejších momentov nastal, keď moderátor požiadal hostí, aby si pripomenuli desivý moment vo vývoji Diabla II. Najmä jeden moment znel ako vývojárska nočná mora. Erich a Max Schaefer spomínali, ako v jednom momente vývoja Diabla II stratili celý zdrojový kód a assety hry.

„Nielen náš kód, ale všetky naše assety. Neodvolateľne, smrteľne poškodené,“ spomínal Max Schaefer. Jeho brat Erich dodal: „Je to všetko preč. Mali sme mať zálohu, ale zanedbali sme to. Strávili sme deň alebo dva v úplnej panike.“

Tím vtedajšieho Blizzard North bol našťastie schopný zrekonštruovať veľa kódu a prostriedkov z verzie Diablo II, ktorú si vývojári vzali domov, aby hrali. Základ zdrojového kódu a assety však boli zjavne stratené, čo znamená, že spoločnosť Blizzard by dnes mala ťažkosti s vytvorením remastru Diablo II.

Remaster Diabla 2 je podľa slov bývalých vývojárov Blizzardu takmer nemožný, veľa dát sa počas vývoja stratilo

„Veľa materiálov sa podarilo obnoviť na základe toho, čo mali ľudia doma,“ povedal Erich Schaefer. „Šiel som domov, vytiahol som pevný disk a všetko, čo som dokázal k hre nájsť. Strávil som pár dní rekonštrukciou, čo nakoniec fungovalo, ale stratili sme veľa. Pre Blizzard by bolo veľmi ťažké urobiť remaster Diablo 2, pretože všetko, čo sme použili, je do značnej miery preč. Museli by ho urobiť úplne od nuly."

Bratia Schaeferovci a Brevik vyvíjali originálne Diablo vo svojom nezávislom štúdiu Condor, ktoré Blizzard počas vývoja kúpil. Erich Schaefer spomína, že akvizícia nemohla prísť v lepšom čase, pretože Condor bol v zúfalej finančnej situácii.

"Neplatili sme dane, nemali sme z čoho" uviedol Erich Schaefer. "Jedno ráno sme prišli do práce a našli sme v pošte oznámenie, že ak do troch dní nezaplatíme, pôjdeme do väzenia. Bolo to naozaj desivé. Našťastie dohoda s Blizzardom prišla práve včas, aby nás zachránila .“
Pôvodná vízia bola, že ak prvé Diablo predá aspoň 20 tisíc kópií, bude možné vytvoriť aj pokračovanie. Ako už vieme, hra predala samozrejme oveľa viac.

Remaster Diabla 2 je podľa slov bývalých vývojárov Blizzardu takmer nemožný, veľa dát sa počas vývoja stratilo

Brevik sa ešte na adresu ARPG žánru vyjadril, že stále vidí veľa priestoru na rast a vývoj. Hovorí hlavne o obohatení žánru MMO prvkami, kedy hráči budú spolupracovať na spoločných eventoch a raidoch. Ostatne, presne takéto plány má Blizzard s hrou plány v pokračovaní.





Páči sa mi! (+3)





PC

Vývoj: Blizzard Entertainment / Blizzard
Štýl: Akcia / RPG
Web: domovská stránka hry
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #120


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Moja zostava (11)
Zdravím, potreboval by som poradiť pretože sa snaz...
| Najlepšia pasáž z filmu (3)
Sem píšte pridávajte najlepšie pasáže z vašich obl...
| Herný monitor (16)
Zdravím chcem sa tu opýtať znalcov idem si kúpiť n...
| Hra a najlepšia misia z hry (1)
Sem možťe písať svoju najoblubenejšiu misiu z akej...
| Trailer for all times (12)
Sem možete pridávať traileri ktoré sa vám páčia al...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk