Bard's Tale párodia na RPG

pridal spacejunker 18.10.2004 o 12:43 pod hry
HRY > NOVINKY >

Hlavný dizajnér Eric Flannun z tímu inXile Entertainment v rozhovore pre server teamxbox.com vyzradil niekoľko zaujímavostí o dokončenom RPG Bard's Tale. Dobrodružstvo Barda, potulného sebeckého a lenivého muzikanta, bude rozdelené do 14 oblastí (sú navzájom prepojené a odhadovaná hracia doba je okolo 30-50 hodín), každá so šiestimi levelmi. Dizajn levelov bol podmienený humornému tónu celého titulu. Od iných „vážnych“ RPG sa odlišuje parodovaním štandardných situácií a všade prítomným humorom, ktorý nebude chýbať ani v rozhovoroch. Odlišné budú aj úlohy. Pri neúspešnom splnení questu, hra pokračuje ďalej. Neúspech neznamená vracanie sa k staršej uloženej pozícii. Treba to však brať s rezervou, pretože ak neeskortujete mäsiara cez zamorené mesto, nedostanete sa k bohatej odmene, do jeho obchodu, či veľmi silnému artefaktu. Bardove činy ovplyvňujú okolitý svet a NPC postavy. Napr. hneď na začiatku môže Bard získať spoločníka, šteniatko. Ak sa k nemu zachová sebecky, už ho nikdy neuvidí, na druhej strane sa s ním môže skamarátiť a zvieratko ho bude sprevádzať až na samotný koniec hry (o humorné situácie medzi šteniatkom a Bardom nebude núdza). Zaujímavo bude vyriešený aj „samo-upratovací“ inventár. Žiadne rozdeľovanie predmetov do kategórií, hodinové triedenie a ukladanie flakónov podľa účinnosti. Ak Bard nájde zbraň a je silnejšia ako tá, čo drží v ruke, okamžite ju nahradí. Ak má nájdená zbraň nižšiu účinnosť, premení sa automaticky na peniaze, čím odpadá kumulovanie zbytočných predmetov v inventári a pol hodinové cestovanie do najbližšieho obchodu. Technické spracovanie sa na jednotlivých platformách bude len minimálne odlišovať. Xbox verzia bude využívať vyššie rozlíšenie textúr a modely postáv budú mať na sebe viacej polygónov. PC verzia bude za konzolovými meškať, pretože sa bude upravovať interface a prispôsobovať ovládanie. Aj keď Eric povedal, že je o tom ešte skoro hovoriť, inXile by veľmi radi začali pracovať na pokračovaní a pohrávajú sa aj s myšlienkou podpory multiplayeru.





Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG Bard's Tale párodia na RPG
Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox, ati






PS2

Vývoj: inXile Entertainment / inXile Entertainment
Štýl: RPG
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  marec 2005
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19910)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk