Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 149
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 34
- RECENZIA: Mario Kart World 96
- RECENZIA: F1 25 18
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 117
- Borderlands 2 je zadarmo na Steame 16
- Nové mega zľavy spustené 29
- ROG Xbox Ally handheldy boli predstavené 75 zobraziť viac článkov >