Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 147
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 111
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 92
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- Aké smart hodinky na Vianoce? 65
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 31
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 7 zobraziť viac článkov >














