Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >