Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4. Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“ Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
Zdroj:
www.eurogamer.net
|
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RTX 6000 prichádza do predaja, prekonáva výkon RTX 4090 105
- Recenzie na Forspoken vychádzajú 96
- Cyberpunk 2077 Phantom Liberty bude najväčšia expanzia, akú kedy CD Projekt Red vy 119
- The Day Before zmizlo zo Steamu 53
- VIDEO : The Last of Us: Episode 2 teaser 74
- Justin Roiland rezignoval zo Squanch Games, vyhodili ho z Ricka & Mortyho 123
- Forza Motorsport prinesie generačný skok v realizme 162
- Článok: PlayStation 5 DualSense Edge 78
- Hogwarts Legacy dostal gameplay videá 95
- GOG rozbehol novoročný výpredaj a rozdáva hru zadarmo 1 zobraziť viac článkov >