Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 114
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 26
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 81
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74 zobraziť viac článkov >