Autor Bright Memory ukázal nastavenia detailov, najvyššie detaily pôjdu až na Unreal Engine 5 |
Bright Memory sa pomaly blíži vo finálnej verzii a autor skúša vylepšovať grafickú kvalitu.
HRY > NOVINKY >
Autor Bright Memory nám bližšie ukazuje nastavenia detailov objektov v hre. Konkrétne ukazuje Normal a High nastavenia. Najnovšie však naimportoval ešte kvalitne objekty, ktoré zrejme pôjdu až na Unreal Engine 5. Objekty prírody totiž používa z Quixel knižnice Epicu, kde sú masívne rozlíšenia a detaily a môže ich tak ďalej zvyšovať.
Padla na neho aj otázka, aké nastavenia bude mať Xbox Series X konzola, ale tam hovorí, že to zatiaľ nemôže prezradiť.
Páči sa mi! (+7)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 148
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 95
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 31
- Decembrové hry 20
- Zaklínač 4 neprinesie nový trailer na The Game Awards 41 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox One Xbox Series X|S PS5 Switch Vývoj: FYQD Studio / FYQD Studio Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||


















