Autor Bright Memory ukázal nastavenia detailov, najvyššie detaily pôjdu až na Unreal Engine 5 |
Bright Memory sa pomaly blíži vo finálnej verzii a autor skúša vylepšovať grafickú kvalitu.
HRY > NOVINKY >
Autor Bright Memory nám bližšie ukazuje nastavenia detailov objektov v hre. Konkrétne ukazuje Normal a High nastavenia. Najnovšie však naimportoval ešte kvalitne objekty, ktoré zrejme pôjdu až na Unreal Engine 5. Objekty prírody totiž používa z Quixel knižnice Epicu, kde sú masívne rozlíšenia a detaily a môže ich tak ďalej zvyšovať.
Padla na neho aj otázka, aké nastavenia bude mať Xbox Series X konzola, ale tam hovorí, že to zatiaľ nemôže prezradiť.
Páči sa mi! (+7)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 127
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Xbox Series X|S PS5 Switch Vývoj: FYQD Studio / FYQD Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|