Autor Bright Memory ukázal nastavenia detailov, najvyššie detaily pôjdu až na Unreal Engine 5 |
Bright Memory sa pomaly blíži vo finálnej verzii a autor skúša vylepšovať grafickú kvalitu.
HRY > NOVINKY >
Autor Bright Memory nám bližšie ukazuje nastavenia detailov objektov v hre. Konkrétne ukazuje Normal a High nastavenia. Najnovšie však naimportoval ešte kvalitne objekty, ktoré zrejme pôjdu až na Unreal Engine 5. Objekty prírody totiž používa z Quixel knižnice Epicu, kde sú masívne rozlíšenia a detaily a môže ich tak ďalej zvyšovať.
Padla na neho aj otázka, aké nastavenia bude mať Xbox Series X konzola, ale tam hovorí, že to zatiaľ nemôže prezradiť.
Páči sa mi! (+7)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Xbox Series X|S PS5 Switch Vývoj: FYQD Studio / FYQD Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|