Ako ide plný raytracing v Minecrafte RTX na nových AMD kartách? |
Nové AMD karty sú rýchle a pekne konkurujú Nvidii v štandardnej rasterizácii, ale oproti tomu v raytracingu je to ešte slabé. Zatiaľ čo v bežných hrách je raytracing tak o kategóriu nižšie, samozrejme, keď Nvidia nemá zapnuté DLSS, pri plnom raytracingu napríklad Minecraft RTX je to ešte horšie.
Je to však len začiatok raytracingu na AMD kartách a uvidíme, ako sa postupne posunú vpred a ako im pomôže ich verzia DLSS.
Podobne aj konzoly majú nižší raytracing ako sa čakalo a autori tam musia ísť na vec miernejšie a dávať nižšie rozlíšenia a nižšie efekty.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 263
- RECENZIA: Vivat Slovakia 107
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 68
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- Ubisoft má plány na deväť Assassin's Creed hier 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 19
- Ceny Xbox konzol budú vyššie 177 zobraziť viac článkov >