Burnout: Legends prvá recenzia, look

pridal spacejunker 12.9.2005 o 9:39 pod hry
HRY > NOVINKY >

Adrenalínová séria Burnout zažíva na platforme PSP svoju premiéru. Burnout: Legends je kompiláciou toho najlepšieho, čo táto séria počas dlhých rokov ponúkla. Spája v sebe prvky z Burnout, Burnout 2: Point of Impact a Burnout 3: Takedown prispôsobené pre potreby handheldu. Prvá recenzia jasne hovorí, že Burnout to zase natiera na všetky strany. GameSpot hodnotil známkou 9,0/10. Recenziu písal zapálený fanúšik a z nadšenia sa vrhol do popisu fungovania známych herných mechanizmov, pričom zabudol na negatíva hry. Tak som sa rozhodol túto novinku okoreniť dojmami z hrania Burnout: Legends.

Vysvetlovať, ako sa hrá Burnout, nemá cenu. Hrateľnosť je naplnená adrenalínom, obrovskou rýchlosťou, pôsobivými haváriami a burnoutom, ktorý nehodno nechať vychladnúť. Ako vyzerá Legends oproti veľkým konzolovým bratom? Muselo sa ubrať na detailoch, ktoré si na prvý pohľad ani nevšimnete. Deštrukčný model produkuje menej particle efektov (explózie, iskry, dymové stopy) a niečo ubudlo aj z prostredia. Legends však vyzerá ako ktorýkoľvek iný Burnout. Ani redukcia detailov neukradla nič z atmosféry z pôsobivých havárií.

Singleplayer obsahuje všetky dôverne známe módy (Crash, Race, Burning laps...), vrátane navrátilca – módu Pursuit, ktorý absentoval v Burnoute 3. V tomto móde je cieľom dohnať v policajnom aute protivníka a narážaním ho rozbiť o zvodidlá, kým nevyletí do vzduchu v efektnom takedowne. Svetové turné (kampaň) je tentokrát rozdelené podľa kategórií áut. Celkovo je v hre 175 súťaží, ktoré budete postupne prechádzať so stále silnejšími a rýchlejšími autami. Multiplayer podporuje šiestich hráčov cez lokálnu Wi-Fi sieť (ad-hoc). Nájdete tu všetky populárne módy, vrátane obľúbeného Party Crash.

Burnout: Legends je najrýchlejší racing na PSP a plynulosťou môže konkurovať WipEoutu. Hra žmýka z PSP všetko, ale niekoľko prepadov vo framerate sa nájde, pričom ten najhorší je pri zmene skladby zo soundtracku. Najväčšou chybou Legends je, že do série neprináša nič nové, aj keď ponúka kvalitu tri v jednom. Fanúšikovia prepadnú kúzlu okamžite, noví pacienti rovnako. Otázkou zostáva, či si zaspomínať na PSP, alebo sa oddávať nespútanej agresii na PS2 a Xbox v Revenge.

Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look Burnout: Legends prvá recenzia, look
Burnout: Legends prvá recenzia, look  Burnout: Legends prvá recenzia, look  Burnout: Legends prvá recenzia, look
Burnout: Legends prvá recenzia, look

Zaradené pod: xbox, ati