Analýza grafiky Flight Simulatoru na Xbox Series X a Series S |
Digital Foundry sa už bližšie pozrelo na konzolovú verziu Flight Simulatora. Kde Xbox Series X je len mierne orezané oproti PC, ale má približne Ultra nastavenia, Xbox Series S v niektorých nastaveniach skôr Medium, kde vidieť nižšie textúry. Oblohy, oblaky a výhľady sú na oboch konzolách pôsobivé.
Čo sa týka rozlíšenia, Xko vnútorne ide v 1440p rekonštruovanom na 4K, Sko dáva prekvapivo 1080p bez upscalingu. Obe štandardne idú v 30 fps, ktoré sa dá odomknúť a ísť vyššie, vtedy je framerate plne odomknuté a na oboch konzolách sa pohybuje aj k 120fps. Ideálne je zapnúť si VRR na TV, síce veľké skoky vo framerate v mestách ani VRR nezarovná, ale keď ste v oblakoch alebo mimo miest, ide to plynulo.
V mestách, hlavne pri vstupe do nich, kedy sa nahrávajú všetky textúry a objekty, sú tam poklesy aj pod 30 fps. Podobne to je aj na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Asobo Štýl: Simulácia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|