Analýza grafiky Flight Simulatoru na Xbox Series X a Series S |
Digital Foundry sa už bližšie pozrelo na konzolovú verziu Flight Simulatora. Kde Xbox Series X je len mierne orezané oproti PC, ale má približne Ultra nastavenia, Xbox Series S v niektorých nastaveniach skôr Medium, kde vidieť nižšie textúry. Oblohy, oblaky a výhľady sú na oboch konzolách pôsobivé.
Čo sa týka rozlíšenia, Xko vnútorne ide v 1440p rekonštruovanom na 4K, Sko dáva prekvapivo 1080p bez upscalingu. Obe štandardne idú v 30 fps, ktoré sa dá odomknúť a ísť vyššie, vtedy je framerate plne odomknuté a na oboch konzolách sa pohybuje aj k 120fps. Ideálne je zapnúť si VRR na TV, síce veľké skoky vo framerate v mestách ani VRR nezarovná, ale keď ste v oblakoch alebo mimo miest, ide to plynulo.
V mestách, hlavne pri vstupe do nich, kedy sa nahrávajú všetky textúry a objekty, sú tam poklesy aj pod 30 fps. Podobne to je aj na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 26
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 44
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14
- SCS software oficiálne ohlásilo Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 10 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Asobo Štýl: Simulácia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|