Analýza grafiky Flight Simulatoru na Xbox Series X a Series S |
Digital Foundry sa už bližšie pozrelo na konzolovú verziu Flight Simulatora. Kde Xbox Series X je len mierne orezané oproti PC, ale má približne Ultra nastavenia, Xbox Series S v niektorých nastaveniach skôr Medium, kde vidieť nižšie textúry. Oblohy, oblaky a výhľady sú na oboch konzolách pôsobivé.
Čo sa týka rozlíšenia, Xko vnútorne ide v 1440p rekonštruovanom na 4K, Sko dáva prekvapivo 1080p bez upscalingu. Obe štandardne idú v 30 fps, ktoré sa dá odomknúť a ísť vyššie, vtedy je framerate plne odomknuté a na oboch konzolách sa pohybuje aj k 120fps. Ideálne je zapnúť si VRR na TV, síce veľké skoky vo framerate v mestách ani VRR nezarovná, ale keď ste v oblakoch alebo mimo miest, ide to plynulo.
V mestách, hlavne pri vstupe do nich, kedy sa nahrávajú všetky textúry a objekty, sú tam poklesy aj pod 30 fps. Podobne to je aj na PC.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 26
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Najväčšie hry v roku 2026 48
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 55
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Asobo Štýl: Simulácia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














