Elden Ring predstavil svoje rozlíšenia |
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať.
HRY > NOVINKY >
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať. Konkrétne ako na PC, tak aj na jednotlivých konzolách.
PC: do 4K, do 60fps, HDR, Raytracing
PS4: do 1080p, 30fps, HDR
PS4Pro: do 1800p s checkerboardingom, 30fps, HDR
PS5: do 4K, 60fps*, HDR, Raytracing
X1: do 900p, 30fps
X1X: do 4K, 30fps, HDR
XSS: do 1440p, 60fps*, HDR
XSX: do 4k, 60fps*, HDR, Raytracing
Všade na konzolách je dynamické rozlíšenie, pričom nové konzoly majú 30fps a 60fps performance režimy. Zároveň raytracing príde ako na PC, tak konzoly až po vydaní. Prekvapivo na PC píšu maximum 60 fps, čo je zvláštne. Aj keď od From Software sme zvyknutí na PC aj na väčšie obmedzenia. Väčšinou to modom vieme obísť hneď v prvý deň.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|