Elden Ring predstavil svoje rozlíšenia |
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať.
HRY > NOVINKY >
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať. Konkrétne ako na PC, tak aj na jednotlivých konzolách.
PC: do 4K, do 60fps, HDR, Raytracing
PS4: do 1080p, 30fps, HDR
PS4Pro: do 1800p s checkerboardingom, 30fps, HDR
PS5: do 4K, 60fps*, HDR, Raytracing
X1: do 900p, 30fps
X1X: do 4K, 30fps, HDR
XSS: do 1440p, 60fps*, HDR
XSX: do 4k, 60fps*, HDR, Raytracing
Všade na konzolách je dynamické rozlíšenie, pričom nové konzoly majú 30fps a 60fps performance režimy. Zároveň raytracing príde ako na PC, tak konzoly až po vydaní. Prekvapivo na PC píšu maximum 60 fps, čo je zvláštne. Aj keď od From Software sme zvyknutí na PC aj na väčšie obmedzenia. Väčšinou to modom vieme obísť hneď v prvý deň.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Aprílové PS Plus hry predstavené 77 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|