Elden Ring predstavil svoje rozlíšenia |
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať.
HRY > NOVINKY >
Elden Ring sa blíži a autori už naznačili, aké rozlíšenia máme čakať. Konkrétne ako na PC, tak aj na jednotlivých konzolách.
PC: do 4K, do 60fps, HDR, Raytracing
PS4: do 1080p, 30fps, HDR
PS4Pro: do 1800p s checkerboardingom, 30fps, HDR
PS5: do 4K, 60fps*, HDR, Raytracing
X1: do 900p, 30fps
X1X: do 4K, 30fps, HDR
XSS: do 1440p, 60fps*, HDR
XSX: do 4k, 60fps*, HDR, Raytracing
Všade na konzolách je dynamické rozlíšenie, pričom nové konzoly majú 30fps a 60fps performance režimy. Zároveň raytracing príde ako na PC, tak konzoly až po vydaní. Prekvapivo na PC píšu maximum 60 fps, čo je zvláštne. Aj keď od From Software sme zvyknutí na PC aj na väčšie obmedzenia. Väčšinou to modom vieme obísť hneď v prvý deň.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 109
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 115
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 10
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79
- Porovnanie RTX Hair funkcie v Indiana Jonesovi 43
- DOJMY: Warhammer 40,000: Dawn of War IV 8 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|